woensdag 28 september 2016

Winter


Langzaamaan moet ik er toch echt aan geloven: kerstkaarten! Het is wel even een omschakeling hoor.
Maar met dit papierblok Christmas Nature van CraftEmotions heb je gelijk van alles bij de hand om een paar leuke kaarten in elkaar te zetten.
Als basis heb ik (natuurlijk) weer een stencil van DDBD gekozen, Swing Card 3 dit keer. Ik knipte het model uit linnenkarton en bewerkte de (vouw)randen met  Distress Ink Vintage Photo. Voor de volgende laag gebruikte ik de verschillende achtergrondvellen uit het papierblok Christmas Nature. De afbeelding komt van een knipvel uit hetzelfde blok.
In de linker- en rechterbovenhoek zie je de mooie mal Poinsettia Corner van Amy Design, waar ik ik Bamboo Leaves en Tea Dye  op heb aangebracht. Nog steeds erg schattig zijn de hertjes van MD, Tiny's Deer. Wat accenten aangebracht met Vintage Photo en de parelpen.
Her en der plakte ik nog blaadjes die ik ook weer aanzette met verschillende kleuren inkt: Tea Dye, Bamboo Leaves en Vintage Photo.
Tenslotte nog een tekst aangebracht in 2 lagen, Winter van Joy!

De kop is eraf, op naar de volgende kerstkaarten!

groetjes, Ellen

1 opmerking: