zaterdag 17 september 2016

Special Delivery


Hallo Allemaal,

Je kunt natuurlijk voor iedere gelegenheid een kaartje maken. De meeste kaarten hebben naar mijn idee als thema "verjaardag" of "kerst".
Dit kaartje heeft een ander doel gehad.
Ik heb hem gemaakt voor iemand die wel een klein beetje een opkikkertje kon gebruiken in moeilijke tijden.
Ook een goede reden om een kaartje te maken toch?


Ik heb hier even een foto voor jullie hoe ik de basis van deze kaart heb gemaakt.
Hiervoor heb ik de nieuwe kandelaar stans, 6002/0633 gebruikt.
Ik heb deze 4 keer gestanst en van de stansjes de kaarsjes afgeknipt.
Plak ze vervolgens langs de randen van een vierkante kaart en je hebt een prachtige basis met mooie swirls.


Aan de zijkanten en aan de bovenkant zit stans nummer 6002/0578.


In alle vier de hoeken zit blauw hoekje nummer 6002/0564.


Het designpapier komt uit het mooie A4 paper bloc lavendel, 6011/0501.
Het plaatje dat ik heb gebruikt is van Paper & Pictures blok Floral 6011/0063.




De paarse veren zijn van CraftEmotion.


De bloemen zijn gemaakt met Crafty Cocktail Flowers, 6004/0005 met in het midden lavendel kleurige drew drops
Ik heb de bloemen gestempeld met Versafine Mini Ink Pad Imperial Purple.
En daaronder nog een aantal takjes van de Vintage Flourishes 6003/0032.
En nog een paars en een wit strikje met pareltjes.



Fijne dag allemaal.

Liefs Judith

Geen opmerkingen:

Een reactie posten