zondag 11 september 2016

Just because You Are Special


Hallo Allemaal,

Wat is dit toch weer een prachtige blauwe mal, Border ruitjes 6002/0578.
Ik ben hier weer lekker mee aan het stoeien geweest en heb er een mooie basis voor deze kaart van kunnen maken.
Hoe ik dit gedaan heb zal ik jullie laten zien.




Stans de mal 4 maal in het wit en stans hem dan nog 4 maal in een andere kleur.
Snijd bij allemaal de onderste rand ervan af.


Plak er vier, om en om van kleur, op deze manier op elkaar zodat de ruitjes weer precies over elkaar heen vallen.
Doe dat ook met de andere 4.


Plak ze beiden op elkaar, ook weer met de ruitjes precies over elkaar vallend.
Plak het geheel op designpapier. Het papier dat ik gebruikt heb komt uit Crafty Boutique set, Secret Garden, 9100/0301.
Knip de randen ruim uit zodat er een mooi randje ontstaat.


Een andere blauwe mal die ik heb gebruikt is die onder het plaatje. Het is nummer 6002/0579.


Onder de tekststempel 6410/0018 zit het ronde stansje uit deze set.



Totaal heb ik 4 verschillende Vintage Flourishes stansen gebruikt.
Er gaat bij mij geen kaart voorbij zonder dat ik een van deze stansen heb gebruikt.


De hartjes komen van nummer 6003/0070. De donker roze takjes komen van 6003/0061.




De witte blaadjes van nummer 6003/0046 en de kleinere bloementjes van 6003/0066.

Een fijne dag voor iedereen.

Liefs Judith

2 opmerkingen: