donderdag 29 september 2016

Gele Kerst

En ook ik wil weer volop aan de Kerstkaarten, want ik stuur zo graag zelfgemaakte. En ja, ze zijn ook gewoon leuk om te maken met al die mooie stansen en papiertjes :-) Voor deze kaart heb ik echter alleen Linnenkarton gebruikt.


Uit het witte Linnenkarton de Horizon Wintervillage meerdere keren gestanst. Eerst heb ik op de achterkant van het karton wat stroken Craft Tape geplakt. Na het stansen een tweede laag Linnenkarton erachter geplakt. De raampjes van het middelste dorpje heb ik gekleurd met Distress Inkt Vintage Photo, Scattered Straw en Mustard Seed.


De theester is gevouwen van Pickwick Ceylon tea blend. De kleuren van de ster waren bepalend voor de gekleurde raampjes. Erop alleen een parel. De tekst is bewerkt met embossingpoeder-Tinsel Gold.


Wat heb ik gebruikt:
CraftEmotions Linnenkarton 27x13,5 cm-Wit
Marianne Design Creatable-LR0284 Horizon Wintervillage
Tim Holtz Distress Ink
Marianne Design Clearstempelset-EC0138 Eline`s Words
Tim Holtz Distress embossing Ink
Papermania embossingpoeder-Tinsel Gold
ScrapBerry`s adhesive pearls-Seaside
Vierkante stans voor de theezakjes
CraftEmotions EasyConnect Craft Tape-rol 35 mm
Multi Glue Drops-4 mm
Aleene`s Quick Dry Tacky Glue

Groetjes Adriana

1 opmerking: