dinsdag 24 december 2013

Birdhouse met glitter

Op deze laatste dag voor Kerst wil ik nog graag 1 van mijn kerstkaarten laten zien.


De stempel is de prachtige Wild Rose Studio clearstempel-BirdhouseEn weer heb ik ik de Silk Microfine Glitter gebruikt. Jullie zullen het vast nog wel meer op mijn kaarten zien verschijnen. Tot nu kleurde ik niet graag sneeuw en ik had nog geen produkt om de sneeuw wat echter te maken. Maar met de ECD Silk Microfine Glitter-White ben ik helemaal tevreden. In combinatie met mijn Sakura Quickie glue roller kon ik de sneeuw heel precies bewerken met de glitter. Het resultaat vind ik echt perfect! Ook de tekst heb ik weer uit de hand geschreven met de lijmpen en daarna de glitters erop, net als op mijn vorige kaart.


De stempel is eerst ingekleurd met Distress Ink en daarna de glitters op de sneeuw gedaan.


De theebloem is gevouwen van Pickwick aardbei. Ook de tekst heb ik weer uit de hand geschreven met de lijmpen en daarna de glitters erop, net als op mijn vorige kaart.


Wat heb ik gebruikt:
Dovecraft cards & envelopes-White 5x7
First Edition paperpad-Silent Night 8x8
Elizabeth Craft Designs Silk Microfine Glitter-White
Elizabeth Craft Designs Silk Microfine Glitter-Spring Peridot
Marianne Design Creatable-Anja`s Leaves 1
charm 154 hulsttak-zilver
Marianne Design DiY Holly Leaves-Red
Dovecraft ribbon Metallic 29
Dovecraft ribbon-Christmas 08
Joy! cutting stencil-Tekstballon Ovaal
Sakura Quickie glue roller
witte meeldraad en gele brad van 8mm

Groetjes van Adriana

2 opmerkingen:

  1. Superknappe kaart Adriana, heel mooi ingekleurd en idd echt ideaal voor de sneeuw. Wat heb jij een mooi geschrift, 't lijkt net een stempel.

    Kerstgroetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaart!
    jullie als team en Anne-Marije....fijne feestdagen en alle goeds toegewenst in het nieuwe jaar!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen