maandag 16 december 2013

Kerstkaart...

Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar ik kan nog wel een paar kerstkaarten gebruiken....


Voor deze kaart heb ik een Tilda gebruikt en heb ik haar gekleurd met Distress Ink.


Het papier dat ik heb gebruikt is van First Edition; Silent Night. Dit blokje heeft zulke mooie tinten hé?! Ik ben er helemaal weg van! 


Ik heb eigenlijk niet zo veel gebruikt op deze kaart... De swirl is van memorybox. De ijskristallen van Magnolia, net als de kersrozen. Hier heb ik een vintage blauw roosje in gedaan. Verder heb ik de kaart afgewerkt met parels (wit) en parelkernen (blauw). 


Aan de tag heb ik kreukellint gedaan. En twine, met hieraan twee belletjes en een zilveren charm van een ijskristal.


Ik heb alle randen bewerkt met de TH-paper distresser. En beïnkt met DI - walnut Stain. Ten slotte heb ik als afwerking perfect pearls op de vleugeltjes aangebracht.

Liefs Lotte


1 opmerking:

  1. Wat een schatje weer zeg, erg mooi. hij komt me enigszins bekend voor maar ik ben de eerste die reageert dus zal me wel vergissen. ik heb ook zoveel kerstkaarten gezien......lol.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen