zondag 8 december 2013

kerstkaart

Ja, nu moet ik er toch echt aan geloven. Ik zal nog een paar kaarten moeten maken voor de kerst. Gelukkig ging deze kaart vrij makkelijk, dus ik hoop dat ik nu de 'smaak'  een beetje te pakken heb ;-)


Deze super lieve stempel is er weer ééntje van Magnolia uit de laatste collectie, zij heet; A Joyfull Tilda. Zij is gestempeld met Memento; Rich Cocoa. Ook de 'Christmas' tekst heb ik hiermee gestempeld. Deze lieve Tilda vond ik wel wat moeilijker te stempelen omdat ze nogal 'vreemd' staat, LOL Maar ik heb haar voetje maar recht op de grond laten staan en de rest genomen voor wat het is, HIHI Dit doe ik met behulp van een Acrylblok van papermania. Het voordeel hiervan is dat er lijntje op staan!  Ook zij is weer ingekleurd met Distress Ink


Het papier is weer van Maja Design. De vorm van de kaart is gemaakt met een GoKreate mal. Blijf deze graag gebruiken!!! Langs de boven- en linkerrand heb ik de On the Edge Die van TH; Snow Flurries gebruikt. Achter het afdrukje heb ik verbandgaas gedaan. Links heb ik de star-tag gebruikt met hieraan kreukellinttwine en twee belletjes. Rechts heb ik twee mini stars gedaan. Verder nog kerstrozen gemaakt met hierin een vintage blauw roosje en eronder een ijskristal gemaakt uit kraft


***********


Aan iedereen nog een fijne dag toegewenst!
Liefs Lotte

3 opmerkingen: