woensdag 11 december 2013

Fizzy Moon's kerstmis

Hoi, daar ben ik nog eens met een kerstkaartje. Eind van deze week heb ik een kraampje op de plaatselijke kerstmarkt en vandaar dat ik druk ben met productie van kaarten en andere freubels en weinig blog op het moment, maar dat maak ik later in de maand weer goed.
 
 
De sketch heb ik gekregen via mijn yahoogroep "de Kaartenmaatjes".
 
Ik heb het volgende materiaal gebruikt voor dit kaartje:



Ik ga gauw weer verder met mijn productie voor de kerstmarkt.

Tot binnenkort,
Helen

2 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje! Supermooi ingekleurd en zo leuk met die geborduurde sierrand rond je afdrukje!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi kaartje leuk borduurpatroontje ik vind de gehaakte bijtjes ook heel mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen