dinsdag 17 december 2013

En nog een kerstkaart....


We nemen toch nog even een eindsprintje dames, wat de kerstkaarten betreft? De tijd begint op te schieten, dus hier nog maar even een exemplaar.



Het prachtige papier is van het paperblock genaamd Silent Night. Wat is dit toch een schitterend papier. En zoals de naam al doet vermoeden is dit papier speciaal voor de kerst bedoeld, maar ik vind dat echt niet kloppen want de meeste vellen kunnen ook voor "gewone" kaarten of creaties worden gebruikt. Het papier heb ik bewerkt met een masker van Joy en dit heb ik gedaan met modelleer pasta. De sterren zijn ook van Joy en deze heb ik ook met de pasta ingesmeerd.





Van de ijskristallen van Joy heb ik alle drie de maten gebruikt,
nummers 6002-2018, 6002-2019 en 6002-2020.




De bloementoef bestaat uit twee cherry blossoms crème, twee papieren roosjes 15 mm-2Tone Antique Blue en twee stuks spiral stamens. Onder de bloemen zit sky blue kreukellint en de takjes zijn van een stans van Joy nummer 6002-0263.




Binnenkort hoop ik jullie nog meer kerstkaartjes te kunnen laten zien.
Tot dan.

Groetjes Judith

1 opmerking:

  1. Oh Judith, wat is dit weer een schitterende kaart! Die mooie zachte kleuren en al die fijne details maken er weer een echte Judith-kaart van!

    Liefs, Lins x

    BeantwoordenVerwijderen