dinsdag 30 april 2013

AnMaCreatief challenge 19 - april 2013

Dit bericht blijft bovenaan staan tot en met 30 april. Voor nieuwe berichten scroll naar beneden...

De nieuwe maand is begonnen, dus het is alweer tijd voor een nieuwe AnMaCreatief challenge!


Allereerst willen wij alle deelnemers van de 'vlinder-challenge' bedanken voor het meedoen. Wat zijn er veel mooie vlinder-creaties gemaakt! 

Deze maand hebben we een leuke challenge:


Voorjaar

Maak dus een creatie met het thema voorjaar. Laten we hopen dat het weer nu ook een beetje mee gaat werken...

Je kunt natuurlijk een kaart maken, maar het mag ook een tasje, doosje of iets anders zijn.


Hieronder de prachtige voorbeelden gemaakt door het AnMaCreatief Design Team. Klik op de namen om naar de blogs te gaan om te zien hoe deze creaties gemaakt zijn...

Judith Tijsen



















Lins Marin 




















Adriana Rijksen 




















Anne-Marije Poppen
foto 1
















foto 2













Helen van der Gaag




















Lotte de Boer 
foto 1




















foto 2















Dit is de prijs die je kunt winnen met deze challenge:















Stampavie Clearstempel Sweet Spring van Penny Johnson

Lees eerst de regels door als je mee wilt doen met de challenge
(de regels staan ook in de sidebar)

-Je maakt een nieuwe creatie n.a.v. de opdracht of sketch
-Voeg je creatie met een link naar het bericht van je creatie (dus niet naar je blog zelf) toe aan Mister Linky

-Je kunt ook meedoen als je geen blog hebt. Upload je creatie ergens anders en voeg die link toe aan Mister Linky. Denk bijvoorbeeld aan Hyves, Hobbyjournaal, Picture Trail, Facebook, enz.
-Je mag per challenge maximaal 3 creaties plaatsen. Zet bij de tweede en derde inzending achter je naam een 2 of 3
-In je blogbericht link je terug naar dit blog: Webshop AnMaCreatief
-Je mag meerdere challenges combineren

De challenge is geopend tot en met 30 april 22:00 uur. Op 1 mei wordt om 09:30 de winnaar bekend gemaakt met behulp van Random.org. Daarna komt om 10:00 uur de nieuwe challenge online.

Doe jij ook mee met deze challenge? Maak dan een kaart of andere creatie en voeg die toe aan Mister Linky. Het Design Team is benieuwd naar alle inzendingen.


24 opmerkingen:

  1. prachtige kaarten en creaties DT dames.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende voorbeeldkaarten hebben jullie weer gemaakt, helemaal top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie voorbeeldkaarten.
    Geeft goeie inspiratie.
    groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hele leuke challenge en prachtige voorbeeldkaartjes
    mijn 1e kaartje staat er ook weer bij....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke lente kaartjes.

    Mijn kaartje staat er echt een leuke challenge.

    gr. Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige creaties zijn er gemaakt. Mooie vrolijke kleuren.
    Ik heb net mijn kaart geplaatst, met voorjaarskleuren.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie creaties hebben jullie gemaakt.
    Ik heb mijn kaartje ook geplaatst.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie voorbeelden, mijn creaties staan er inmiddels ook bij.
    Buiten nog geen voorjaar, gelukkig kunnen we ze op het papier wel een beetje binnen halen.
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke challenge en mooie voorbeeldjes. Ik doe weer graag mee.
    Maar .... al duurt het lang donderdag wordt het echt voorjaar.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik kwam hier via iemand anders terecht en ben meteen je volger geworden, ik doe ook meteen maar mee met je challenge.
    Je maakt mooie kaarten
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi dames,
    mijn bijdrage heb ik gelinkt aan jullie prachtige blog.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Weer erg mooie voorbeeldkaarten.Ik doe ook graag mee. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke challenge en prachtige voorbeelden zijn er gemaakt!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Via via kwam ik hier terecht, ben gelijk gaan volgen en doe ook mee met de challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi, ik zie net dat het van de week toch al was geupload.. Mijn kaartjes op plaats 37 en 38 zijn hetzelfde maar die van plek 37mag weg want het is mijn tweede kaartje. Kunnen jullie dat voor mij doen?
    Alvast hartelijk dank!
    Liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Hellen,

    Ik zou inderdaad graag mee willen doen, maar ik heb iets fout gedaan, ik weet niet hoe ik de link kan herstellen?

    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Echt voorjaar zie je in jullie mooie creaties! Ik doe graag mee.

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hello Anne-Marije!
    This is my card:http://kaijan-arkea.blogspot.fi/2013/04/prinsess-twinkle-toes.html
    Mister klink mister klink:)???
    Hugs Kaija!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik sta er per ongeluk 2x op nr. 49 was niet goed,
    nr.61 wel.

    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een schitterende voorbeeldkaarten zijn er gemaakt
    net op de valreep heb ik mijn kaartje geplaatst

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen