vrijdag 12 april 2013

'n heel fijne dag !


Nog maar eens een jongenskaartje gemaakt; altijd lastig, maar over deze ben ik zelf wel tevreden.

Voor mijn kaartje heb ik gebruik gemaakt van het DP van Boofle en van First Edition Summer BreezeHet bruine Boofle DP heb ik aangezet met distress inkt Walnut Stain en het groene van First Edition met Peacock Feathers.


De tekst komt weer uit de Eline's words set en is dit keer gestempeld met Peacock Feathers.

Dit schattige jongetje met zijn scooter komt van een hobbydol poster en heb ik gemat op wat cardstock uit mijn voorraad. Het lichte groene heb ik bewerkt met Peacock feathers distress inkt.

De radertjes zijn van Tim Holtz en heb ik gekregen van een lieve vriendin (dank je wel!); ik heb ze bewerkt met een mix van Walnut Stain en Antique Linen.


Groetjes
Helen

3 opmerkingen: