maandag 15 april 2013

Maritiem kaartje


Hallo allemaal,
na een kerstkaart gisteren op zo'n mooie dag, dacht ik... Laat ik ook nog even een zomers kaartje zien ;-) Deze lieve Tilda heeft helemaal zin in het mooie weer. Om lekker te gaan varen!  


Deze stempel komt uit de Summer Memories Collectie 2012 en heet 'Tilda Unanchor'.



Ik heb haar ingekleurd met Distress Ink;
Truitje:  Pumice Stone
Haarstrik: Pumice Stone, Weathered wood
Schoenen en Anker: Black Soot
Touw: Walnut Stain 
Grond: Antique Linen
Achtergrond: Faded Jeans


Het papier dat ik heb gebruikt is van Maja Design. Alle randen heb ik bewerkt  met de TH Paper Distresser en daarna beïnkt met Distress Ink - Walnut Stain. Achter het afdrukje heb ik de stans van Joy! gebruikt; frame vierkant. En de wolkjes heb ik ook gemaakt met een stans van Joy!. Rechts heb ik een filigraan gebruikt. Onderaan een bloementoef gemaakt met;  Cherry BlossomAsters en roosjes waar ik een parelbloem onder heb gedaan. ( eerst vond ik die parelbloem veel te grof toen ik ze kreeg, hihi. Maar nu ben ik er helemaal weg van om ze zo vanonder een roosje te doen!) Vanachter de bloementoef heb ik de radars van TH gebruikt. Daarboven een vlaggenlijntje, gemaakt met de Doohickey Flag & Cloud en aan elkaar gedaan met twine

Links heb ik On the Edge Die van TH; Scrollwork gebruikt. Daar nog een  roosje met een  parelbloem ;-) Onderaan heb ik een strook uit het papier gebruikt en vastgezet met splitpennen. Verder nog een tag gemaakt met de Doohickey; Vintage Tag. Hier heb ik Kreukellint cream aan gestrikt met een stuk kant van MD en een stukje oranje! lint. Daaraan heb ik met twine een charm van een stuurwiel aan gehangen. Ook wel toepasselijk hé?


Hopelijk heb ik jullie weer op wat 'zomerse ideeën' gebracht ;-)
Een fijne dag! Liefs Lotte

3 opmerkingen:

  1. Je hebt weer een schitterende kaart gemaakt, wat een schatje is dit. Het lieve plaatje heel mooi ingekleurd en ontzettend veel leuke details, zo leuk om zoveel verschillende maar toch bij elkaar passende materialen te zien. Grappig die charm, hoe toepasselijk!
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een superleuk kaartje weer en prachtig ingekleurd. Liefs, Helen

    BeantwoordenVerwijderen