donderdag 18 april 2013

Babies

Er zijn bij ons in korte tijd flink wat geboortekaartjes op de mat gevallen. Dus reden om weer wat felicitatiekaartjes voor de gelukkige ouders te maken.


Het designpapier is op deze kaart is een vel uit het First Edition paperpad 'Isabelle'. Een prachtig bloemenvel met glossy/glitter. Dit  is echt zo'n kaart die op de foto minder mooi uitkomt als in werkelijkheid. Dat zal wel met de kleurencombinatie te maken hebben.


De stempel is van LOTV en heet 'All our dreams' gestempeld met Memento Rich cocoa en natuurlijk weer gekleurd met Distress Ink:
Huid/ haar:  tattered roseantique linen, aged mahoganyvintage photo
Doek/ kleertjes: dusty concord, milled lavender
Blad: bundled sage, pine needles
Achtergrond/ knuffel: weathered wood
Dit keer heb ik ook de rand van de uitgesneden afbeelding gekleurd met weathered wood, zodat het dezelfde kleur is als de achtergrond. 


De theebloem is gemaakt van Israelische theezakjes. Gelukkig heeft mijn zusje weer nieuwe voorraad meegebracht, want ze hebben zulke mooie kleuren! Ben blij dat er daar ook voor mij gespaard wordt! Onder de theebloem 2 lila Dovecraft bloemen en een lila brad erdoor. Daarnaast lila papieren roosjes.


Opnieuw heb ik van dat leuke kreukellint gebruikt. Wat is het toch handig om dat in je eigen kleur te maken. Hier heb ik milled lavender en dusty concord voor gebruikt. Als je nog niet weet hoe dat moet, dan kun je dat heel duidelijk in de tutorial van Lotte vinden. Aan het onderste knoopje heb ik mijn laatste babyvoetjes charm gehangen. Mijn favoriete charm voor geboortekaartjes, dus ik moet ze weer bestellen:-)


Het label heb ik geponst en de randen bewerkt met milled lavender. Het zilveren bloemetje is vastgezet met een lila brad. De tekst hoort bij de LOTV afbeelding en is gestempeld met dusty concord

Groetjes, Adriana



4 opmerkingen:

  1. Wat mooi, prachtige kleurtjes!
    Leuk om nu een gezicht te kunnen plakken bij jouw kaartjes, het was gezellig in Zeist!!!
    Veel liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OO Wat een schatje is dit, geweldig mooie kleuren zijn dit ook. Lief plaatje, mooi papier en die charm is zo lief, wat een mooi geheel. Ik zie het ook vaak dat een kaart in het echt mooier is als op de foto, gelukkig hebben we die ervaring allemaal wel, het is lastig om precies de kleuren op de foto te krijgen zoals ze zijn. Dit is echt een schatje.
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een snoezig en lief kaartje Adriana! Dit stempeltje, het papier, een hele gave combinatie!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig babykaartje, prachtig bewerkt.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen