zondag 14 april 2013

Kerstbal...

 Hallo allemaal,

Ik heb nog zoveel mooie kerst-spulletjes liggen waar ik deze kerst niet aan toe kwam, dat ik maar weer eens een kerstkaart heb gemaakt. Altijd makkelijk wanneer je er al een paar klaar hebt toch? Dit keer heb ik geen echte kaart gemaakt, maar een hanger/kerstbal. Ook leuk om te versturen toch?  

Ik heb de lieve stempel van Magnolia; Cozy Christmas Bear uit de Little Christmas Collectie 2012 gebruikt. Zij is gestempeld met  Memento Rich Cocoa, en gekleurd met Distress Ink;  Walnut Stain, Aged Mahogany en Antique Linen.

Ik heb er een schudgedeelte van gemaakt. Als vulling heb ik  embossingpoeder gebruikt. Geeft zo'n mooie glitter ;-) Op de rand heb ik allemaal Parels zelfklevend; ivoor geplakt. Rond de 'bal' heb ik de stans van TH gebruikt; On the Edge Die Snow Flurries. Verder heb ik nog meer snowflakes gebruikt die zijn gemaakt met de mini Snowflakes Set van TH. Rechtsonder heb ik een filigraan ster geplakt met daarin een Cherry Blossom. Daarnaast nog twee roosjes. Links boven heb ik een tag gemaakt met de Star Tag van Magnolia met daaraan kant van MD en een charm (sneeuwvlok antiek). Op de tag heb ik een stempel uit de set van MD; Eline's Words gestempeld.

De kerstbal hangt aan Kreukellint cream. En zo heb ik er weer één klaar voor de kerst! Komt misschien nog wel eens een kerstkaart van mij langs... Maar nu het weer mooier wordt, wordt het denk ik toch moeilijker ;-)

Fijne zondag nog toegewenst, lekker genieten van het mooie weer!
Liefs Lotte

5 opmerkingen: