maandag 8 april 2013

Enveloppekaart


Vandaag wil ik jullie een enveloppekaart laten zien. Deze had ik gemaakt voor iemand die afgelopen zaterdag jarig was, zij heeft deze inmiddels ontvangen dus ik kan hem nu aan jullie laten zien.




Het plaatje zit op een stans van Joy nummer 6002/0146.




De grote bloem heb ik zelf gemaakt ook met een stans van Joy 6002/068.




Leuk hé, met het tekstpapier er onder, dit heb ik uit een oud Duits boekje gehaald.




Aan embellishments heb ik gebruikt, 2 maal een filigraan vlinder en 2 maal een filigraan bloem en een sleuteltje.




Verder heb ik gebruikt kleine witte knoopjes, satijn lint en nog 2 maal een roosje van 15mm.




Allemaal nog een fijne dag,

Groetjes Judith



6 opmerkingen:

  1. Prachtig Judith, mijn complimenten, dit is echt papier kunst!!!
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart .Je bloemen vind ik helemaal geweldig.
    Gr Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat is dit beeldschoon Judith heel erg mooi.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Judith,
    Super...wat een mooie creatie is dit weer, Vintage is ook super in een andere kleur dan blauw...heel MOOI gedaan...
    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende creatie. Echt heel mooi gedaan.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat is die weer schitterend Judith, wat een plaatje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen