dinsdag 2 april 2013

Monsterzakje!


Hallo allemaal,
Ik ben dit keer bezig geweest met een  monsterzakje. Ze zijn leuk om er zomaar eens een aardigheidje in te stoppen, en cadeau te doen.


Ik heb Tilda with Balloon uit de 'You are so Special collectie 2011' gestempeld met  Memento; Rich Cocoa. En ik heb haar ingekleurd met Derwent Coloursoft Pencils, dat was weer even wennen ;-) Maar ik blijf dat toch ook wel heel leuk vinden hoor! De kleuren ben ik alleen vergeten op te schrijven... Wanneer je het toch wilt weten zal ik het even bekijken in mijn kist, dan kom ik wel weer een heel eind!


Als eerst even wat ik allemaal gebruikt heb op dit zakje!
Het papier is van First Edition; Sweet Owl en cardstock. Alle randen heb ik beïnkt met Distress Ink - Walnut Stain Rond het afdrukje heb ik gestempeld met een stempel van Artemio en natuurlijk de Postcard stempel van Magnolia ;-), beiden ook met  Memento; Rich Cocoa. En ik heb voorjaarstakjes rond het afdrukje geplakt. De tekst heb ik op de computer gemaakt. Die heb ik opgeplakt op het hartje uit de 'Tea Label Shapes' set van Magnolia. Verder heb ik de Doohickeys;Flag & Cloud, mini scalopped Lace, Doily Flowers, Heart Swirl, Heleborus, Lovely Fence, Vintage Tag en Vintage Keys gebruikt. 

Op de kleine bloemetjes heb ik mini pareltjes (wit) geplakt, de vlaggetjes heb ik aan elkaar gemaakt met een stukje twine. Ook de charm van een sleutel heb ik vast gemaakt met twine aan het Kreukellint wit. Links boven heb ik nog twee lieve resin mini roosjes wit geplakt. Anne-Marije heeft ze net nieuw in de winkel en wat zijn ze lief!


Op de label heb ik een tekst geprint:
Birthday are like Chocolates, You never want to admit how many you've had...

Hoe herkenbaar hé?
En natuurlijk hoort hier dan heerlijk chocolaatjes bij, het liefst héél veel!!! En deze Droste Pastilles passen echt perfect in dit monsterzakje, alsof ze er voor gemaakt zijn ;-)


 Ik hoop dat jullie dit zakje leuk vinden. Zelf vind ik het altijd erg leuk om cadeau te doen!

Fijne dag, liefs Lotte

5 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nu even zonder fouten;)

    Hee wat raar, deze heb ik gezien en ook een reactie achtergelaten, nu zie ik nergens meer iets staan. Maakt niets uit, ik zet er gewoon weer even neer dat ik hem zo ontzettend mooi vind en de tekst helemaal waar is hihi.
    liefs Hanny♥



    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo mooi met al dat roze.. Echt lief! En weer leuk versierd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een heerlijk zakje, Lotte! Wat heb je er veel moois op verwerkt!
    Liefs Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat heb je dit toch weer prachtig op zijn Lotte's gemaakt. Toppie hoor en de inhoud is yummie. Liefs, Helen

    BeantwoordenVerwijderen