woensdag 19 oktober 2011

Een kerstdoosje



Hallo allemaal,

nog 10 weken te gaan en het is Kerstmis...ongelofelijk hoe snel de tijd gaat.
't Wordt voor mij echt wel tijd dat ik aan mijn voorraad kerstkaarten begin ;-)
Hier is alvast mijn eerste kerstdoosje. Ik zou hier graag nog een bijpassend kaartje bij verzinnen :-)

Het kerstbeertje komt uit een heel leuke stempelset van forever friends 'A Christmas Tale', ingekleurd met prisma potloden.
In de webshop is er ook bijpassend designpapier 'Cosy Christmas' beschikbaar, o zo mooi!
De kerstboom heb ik geëmbossed met een sneeuwmalletje en nadien bewerkt met distress inkt (peeled paint) en stickles (crystal).
Dit is de achterkant van het doosje:


Ik wil je graag bedanken voor jullie bezoekjes en de fijne reacties!

Groetjes,

Lins x

4 opmerkingen:

  1. Je hebt een goede keuze gemaakt door Lins als designer te kiezen Anne-Marije, ze maakt prachtwerkjes!!!! Je andere leden doen het ook super hoor!!!!
    Veel liefs,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterend doosje lins
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig doosje, heel erg mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen