woensdag 5 oktober 2011

tassenhanger in het roze

Allereerst wil ik jullie bedanken voor alle leuke reacties op de eerste challenge. Het is super dat er nu al een aantal deelnemers zijn! Ik ben benieuwd naar alle andere inzendingen die komen.. ;-)

Gisteren en vandaag heb ik weer een hoop nieuwe artikelen in de shop gezet. Stempels, bloemen, strikjes, tasjes, resin flowers en nog meer... klik HIER om naar de nieuwe producten te gaan.

Ook heb ik een aantal leuke dingen voor het maken van bijvoorbeeld een tassenhanger binnengekregen. Dat moest natuurlijk even getest worden. Hieronder het resultaat:



Ik ben dol op roze, hartjes en Hello Kitty, dus deze tassenhanger is helemaal mijn stijl... ;-) Hij staat vast heel leuk aan mijn witte tas, of anders aan één van mijn andere tassen. Ik heb er gelukkig niet zoveel, ahum...

De gebruikte materialen van links naar rechts op de foto:

-sleutelhanger
-sleutelring
-organzalint lichtroze 1 cm breed
-grote bedel hart
-kwastje roze
-kraaltjes streep wit
-kraaltjes streep roze
-charm 015 hart
-kwastje lichtroze
-organzalint wit 1 cm breed
-charm 072 Hello Kitty

Ik ben heel benieuwd wat jullie van deze tassenhanger vinden... Het was heel leuk om eens iets heel anders te maken, dus er volgen er vast nog meer.

Nog een fijne avond!

Anne-Marije

4 opmerkingen:

  1. Wat heb je deze leuk gemaakt. Dit is het ook helemaal voor onze Michelle (die is ook van het roze). Leuke nieuwe spulletjes heb je er weer bij zitten. Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is echt super leuk, mijn dochter zou hem geweldig vinden.
    Groeten, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ow wat onzettend mooi! Dat heb je leuk gefreubeld!!!
    En wat een super leuke dingen heb je weer binnen gekregen!
    Dat word snel weer bestellen...

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wouw schitterende tassenhanger anne-marije
    echt super mooi
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen