zondag 9 oktober 2011

Hartelijk Gefeliciteerd...

Hiep hiep hoera... Vandaag is Design Team Member Helen jarig! Helen, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik wens je een hele fijne en gezellige dag toe.



Helen heeft haar verjaardagskaartje gelukkig op tijd ontvangen, dus ik kan het jullie laten zien. Ik heb er een vrolijk kaartje van gemaakt met een leuk stempel van Bild Malarnas.



Derwent Coloursoft potloden: C100-C180-C200-C340-C350-C430-C440-C460-C530-C550-C560-C590-C630-C640-C680

De steeltjes van de kleine bloemetjes heb ik om een saté-prikker heen gewonden, zodat ze mooi gekruld zijn. Aan één van de gekrulde takjes heb ik de hartjes-charm gedraaid. Een leuk effect en een makkelijke manier om een charm te bevestigen.

Op het mooie scrappapier zit een klein glittertje, dus ik vond het wel leuk om een aantal blauwe 'glimmende' rhinestones te gebruiken....



-stempel van Bild Malarnas ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden
-scrappapier 'Bella' van Best Creation Inc
-3 kleine bloemetjes turquoise wit
-charm 015 hart
-2 mini resin flowers azuurblauw
-6 zelfklevende rhinestones blauw
-tekst gemaakt op de computer

Ik wens jullie een hele fijne zondag!

Anne-Marije

3 opmerkingen:

  1. schitterend kaart anne-marije
    erg mooi gemaakt.
    en helen van harte gefeliciteerd met je verjaardag. hoop dta je een leuke middag hebt gehad en nog een gezellige avond tegemoet gaat
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heleen gefeliciteerd. En wat een fleurig kaartje heb je voor haar gemaakt Anne Marije, prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. DANK JE WEL LIEVE SCHAT. IK VIND HEM GEWELDIG. Mijn verslagje volgt nog op mijn blog. Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen