vrijdag 14 oktober 2011

Hollaback girl

Dit kaartje heb ik gemaakt als voorbeeldkaartje voor een ander DT-team, maar de gebruikte spulletjes komen bijna allemaal bij Anmacreatief vandaan.

Het designpapier is Me-to-You winter wonderland 

De roze harten knoopjes waren een verjaardagskadootje van Anne-Marije. Ik heb er een stukje husholdgarn (uit Denemarken) door gehaald en geknoopt. Ik heb het garen op kleur gebracht met copic RV25.

Ook het lint en de bloemen zaten in mijn verjaardagskadootje van Anne-Marije.
Hier kun je de bloemen vinden:
hydrangea wit
hydrangea roze
mini_resin_flower_lichtroze

De digi is "Hollaback girl" van Kenny K en is ingekleurd met de volgende copics:
C3-C1-Y11-Y17-RV10-R20-RV23-RV25-RV34-B00-B05-B02-E50-E51-E53-E33-E35-E31
De ogen, armband, lippen en nagellak hebben nog een laagje met Atyou Spica clear gekregen.
Groetjes
Helen

2 opmerkingen:

  1. Oh Helen ik vind dit echt een superkaartje! Leuk zo in mijn favoriete kleur, roze... Je hebt de bloemen heel mooi met elkaar gecombineerd. Top gedaan!
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterende kaart helen
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen