dinsdag 11 oktober 2011

Net nieuw binnen....

Vanmiddag kwam er weer een bestelling van de groothandel binnen... Het was vooral een aanvulling, want na het succes van de vorige nieuwsbrief was een groot aantal artikelen uitverkocht. Ook heb ik nog 5 nieuwe artikelen binnen gekregen...



Dit nieuwe artikel moest ik gewoon even laten zien... Een super lieve clearstampset van Me to You, winter wonderland. De set bestaat uit 16 stempels in verschillende formaten. 3 Beertjes van ongeveer 10 cm groot, 5 beertjes van ongeveer 5 cm groot, 2 tekststempels en diverse sneeuwvlokken.
Wat een schatjes he?

Klik hier om naar de clearstampset set te gaan...

Anne-Marije

3 opmerkingen:

  1. Die vind ik echt super mooi!!!
    Wat een geweldige beertjes zijn het toch.
    Mooie aanvulling voor je winkeltje.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOOOOO, deze vind ik helemaal te gek. Die zal wel vlug weer uitverkocht zijn. Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind de beertjes helemaal geweldig! groeten Cathalijne.

    BeantwoordenVerwijderen