woensdag 12 oktober 2011

Forever Friends

Hoi, dit plaatje had ik van de zomer ook nog gekleurd tijdens de vakantie. Ik heb dus helaas geen kleurnummers van de gebruikte derwents. Voor dit kaartje heb ik gebruik gemaakt van de sketch van Forever Friends challenge blog. Hier kan je de leuke stempel vinden.
Dit is het resultaat en hier onder vind je de gebruikte materialen:
Pink linen cardstock (boekenvoordeel)
Doily van Marianne Design
Colorbox Dusty Plum
Label (uit mijn voorraad /from my stash - Studiolight)

Ben weer heel benieuwd om te horen wat jullie van mijn kaartje vinden. Lees jullie reacties altijd met heel veel plezier.

Groetjes
Helen

3 opmerkingen:

  1. schitterend kaartje helen
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Helen, ik vind dit echt zo'n schatje! Leuke kleurencombo, dat roze met groen... ;-) Het papier van Festive Frolics is ook erg vrolijk!
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel lief en mooi kaartje!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen