dinsdag 4 oktober 2011

Forever Friends met Paperpiercing

Hallo allemaal,
Vandaag wil ik een kaartje laten zien van Forever Friends,
waar ik lekker veel emblishments
van AnMaCreatief op heb gebruikt.
Ook heb ik paperpiercing bij dit kaartje gedaan,
voor een mooie tutorial moet je eens bij Anne-Marije kijken!


















Het mooie papiertje met de hartjes erop heb ik ook gebruikt
voor het paperpiercen,
namelijk het hart wat het lieve beertje vast heeft.
De prachtige knoopjes die AnMaCreatief verkoopt
zijn erg leuk om in een hoekje te plakken maar ik heb ze eens
in een bloementoef verstopt.
Geeft wat 'opvulling' en een mooi detail, probeer ook maar eens!
Let op, de knoopensets zijn tot 15 oktober nog in de aanbieding.

Tip: soms hebben de dew drops nog een klein puntje uitsteken,
dit kan je heel eenvoudig weg halen met een hele fijne nagelvijl.
Zo krijg je de dew drops prachtig rond zoals het hoort
en je ziet er niets van!
Dus stop een goedkope papieren (fijne!) nagelvijl in je etui,
heb je het altijd bij de hand wanneer je er eens één tegenkomt.


Ik heb het ingekleurd
met Derwent Coloursoft Pencils:
180 - 530 - 590









De materialen voor deze kaart zijn:
 - stempel van Forever Friends - Black & Gold
 - paperpack van Forever Friends - All loved up
 - 4 dew drops (paars)
 - 1 aster (wit)
 - 2 roosjes (roze)
 - 2 knoopjes (paars)
 - vlinders gemaakt met een Creatable
   (ook uit design papier)
 - bloem gemaakt met een Doohickey
   (ook uit design papier)
 - kant en roze jute uit eigen voorraad
 - kiwi doily van Cheery lynn
Alle randen heb ik gedistressed en daarna bewerkt met
Distress ink - Vintage Foto.







Ik hoop dat ik jullie weer op ideeën heb gebracht.
Een hele fijn dag nog!

Liefs Lotte

5 opmerkingen:

  1. Wat een schattig leuk kaartje en het bloementoefje is geweldig. Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterende kaatr lotte
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi gemaakt zeg!
    Super mooie kaart.

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart weer Lotte. Het Forever Friends beertje is superschattig. Erg knap gedaan met die paperpiecing. Het is ook zo leuk om te doen he?
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen