vrijdag 28 oktober 2011

Voor de allerliefste...

Hallo allemaal,
hier weer een berichtje van mij!
Ik heb een kaart gemaakt voor mijn moeders verjaardag,
en natuurlijk weer lekker veel spulletjes
uit de winkel daarvoor gebruikt!


















Ik heb heel veel gebruik gemaakt van mooie emblishments,
in combinatie met het geweldige papier van Maja Design.
De stempel is van magnolia.


Ik heb het ingekleurd
met derwent Coloursoft Pencils:
180-260-280-450-480-510-530-550-560








De materialen voor deze kaart zijn:
- 1 roosje 15 mm vintage bruin
- 2 roosjes 10 mm paars
- 1 Charm vlinder antiek
- 3 lila parels
- 1 acryl hartje
- Maja Design papier
- Stempel van Magnolia
- Kiwi Doily van Cheery Lynn
- Doohickeys en Creatables
- bloemetjes uit eigen voorraad

De randen van het papier heb ik bewerkt bewerkt met
distress ink - Vintage Foto.









Ik ben nog druk bezig met kaarten met de charms,
ze zijn zo mooi!
Dus daar zullen jullie snel wat meer van zien!

Een hele fijne dag nog allemaal!
Liefs Lotte

9 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend mooi kaartje. Daar zal je moeder wel blij mee zijn geweest. Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hele mooie kaart gemaakt!!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je moeder zal het zeker een leuk kaartje vinden Lotte,
    gefeliciteerd met haar verjaardag
    groejtes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart heb je gemaakt voor je moeder.
    Ik vind de kleuren heel mooi uitgekozen. Zal ze vast heel blij mee zijn.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje, schitterende kleuren!!!
    Groetjes Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt heel mooi, joh. Mooie tinten paars. Ik ben wel erg benieuwd hoe jullie dit soort kaarten mooi over de post gestuurd krijgen?
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Even een antwoord op de vraag van Adriana:

    De roosjes zijn erg stevig,
    dat is een mooie kwaliteit!
    Daarbij lijm ik alles vast met Tacky Glue van Aleen's, dit is een hele sterke goede kwaliteit lijm. Ook zuinig in gebruik!

    Ik moet bekennen dat ik het in het begin ook niet durfde, maar op den duur toch naar bekenden gestuurd, met de kleine notitie dat ik hoop dat alles goed blijft zitten...
    Nog nooit wat van terug gehoord! Iedereen ontvangt ze keurig zoals ik ze heb gemaakt!

    Je kan er ook voor kiezen om het in een doosje te versturen. Hetzelfde wat Anne-Marije gebruikt bij bestellingen versturen. Deze kunnen gewoon door de brievenbus, dus geen extra kosten.

    Ik hoop dat dit voldoende antwoord is op je vraag? Geneer je niet, maar vraag het gewoon hoor!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Lotte,
    Bedankt voor je antwoord. De roosjes zijn inderdaad erg goed. Tot nu toe deed ik er bubbeltjesplastik bij, maar de envelop wordt dan zo'n dikke bobbel. Meestal ben ik zelf de postbode. Ik moet inderdaad ook maar eens naar bekenden sturen, waar ik hem zelf terug kan zien...
    Die Tacky Glue is inderdaad prettig heb ik gemerkt. Ik ga ze morgen ook maar eens voor de roosjes gebruiken.
    Nou er komt vast nog wel eens een vraag.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een supermooie kaart Lotte. Je moeder is er vast heel blij mee. De antieke vlindercharm staat er wel erg mooi bij.
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen