maandag 31 oktober 2011

Papermania Gift Bags

In dit bericht laat ik jullie de Papermania Gift Bags zien. Deze leuke tasjes zijn verpakt per 5 stuks en zijn verkrijgbaar in 2 kleuren: wit en kraft.



Het eerste tasje is een kraft gift bag

Ik vond het leuk om ook wat van het mooie tasje te laten zien, vandaar dat ik niet zoveel scrappapier heb gebruikt. Het scrappapier is van Forever Friends, Black & Gold.



Ook het stempel wat ik heb gebruikt komt uit de Black & Goldserie van Forever Friends. Wat een schattig beertje he?



Derwent Coloursoft potloden: C180-C530-C570-C590-C670-C680-C690

De tekst heb ik op de computer gemaakt en daarna gestanst met Nestabilities Petite Ovals. De roosjes heb ik weer om een saté-prikker gedraaid voor mooie gekrulde takjes...



Ook heb ik een camee gebruikt... Ik had nog steeds geen plaatje of kaart waar een camee echt goed bij paste, maar op dit tasje vind ik hem wel chique staan.



In de mooie witte filigraan bloem heb ik een zwarte parel geplakt.



Hier nog een lijstje van alle gebruikte materialen:

-stempel uit de Forever Friends Black & Gold clearstamp set
-Papermania Kraft Gift Bag Small
-scrappapier Black & Gold van Forever Friends
-Nestabilities Petite Ovals, Standard Circle Large en Halfmoon Circles
-1 witte filigraan bloem
-6 zwarte parels
-3 goudbruine roosjes
-camee roos
-tekst gemaakt in Word

En dan nu een witte gift bag



Dit is één van de nieuwste resin flowers: resin rose trio. Is hij niet prachtig?



Deze prachtige stans is van Tim Holz. De randjes heb ik bewerkt met Distress inkt Walnut Stain.



De roosjes in de kleur lichtroze passen heel goed bij het mooie vintage papier Chatsworth van Papermania.



De paperdoily heb ik van mijn lieve vriendin en mede DT-lid Lotte gekregen...

Hier een lijstje van de gebruikte materialen:

-digistamp Flower Frock van Phindy's Place ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden
-Papermania white gift bag small
-scrappapier Chatsworth from Papermania
-Nestabilities Deckled Retangles Small
-Tim Holz stans
-kiwi paperdoily
-cherry blossom lila/crème
-3 lichtroze papieren roosjes 1 cm
-resin rose trio gebroken wit
-3 lila parels
-Distress inkt Walnut Stain

Ik wens jullie een fijne avond!

Anne-Marije

4 opmerkingen:

  1. Ik blijf ze geweldig mooi vinden. Zo leuk om een kadootje in weg te geven. Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend mooie bags heb je er van gemaakt, ik kijk er dan ook naar uit om er zelf mee aan de slag te gaan!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je prachtige voorbeelden van de tasjes gemaakt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen