vrijdag 23 november 2012

Bloemenkaart voor Lotte!

Zoals jullie gisteren al konden lezen, is ons teammaatje Lotte jarig geweest. Natuurlijk wilde ik haar een speciale kaart sturen! Inmiddels heeft ze de kaart binnen en wil ik die ook aan jullie showen.



Voor deze kaart heb ik het papier uit het gevarieerde blok van Marianne Design Paper "Flower Power" gebruikt. Deze heb ik gecombineerd met een lichtroze DP uit het First Edition paperpad "Isabelle" en Kraftpapier. Alle randen zijn bewerkt met Distress Ink vintage photo.



De theebloem is een nieuw modelletje wat ik vond in een recent hobbyblad. Zo leuk omdat het een ander effect geeft als de bloemetjes die ik meestal vouw. Het bloemetje is gemaakt van Pickwick Indian Spices. Daaronder 2 witte  hydrangea's bewerkt met vintage photo, net als de theebloem trouwens! Erop zo'n supermooi oranje Granny bloemetje en een antiek koperen brad erdoor.



De stansjes van de MDCreatables-LR0157 zijn bewerkt met Distress Ink vintage photo en daarop een parelbloemetje geplakt. Verder nog een lint gebruikt uit mijn voorraad, geel twine en een charm eraan. 

Graag wil ik toch ook een keertje alle dames bedanken die op mijn vorige kaartje hier zo'n leuke reactie achterlieten! Super dat jullie hiervoor de moeite namen. Ik hoop dat jullie door deze kaart ook weer geïnspireerd worden.

Liefs Adriana

6 opmerkingen:

  1. Mooi gedaan Adriana. Lekkere frisse, vrolijke kleurtjes. Het bevalt wel zeker om met de stansjes te werken? Je hebt ze erg leuk verwerkt zo.
    Liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Enig kaartje en de takjesstans heb je zo leuk verwerkt op de kaart...dat idee ga ik van je overnemen!

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is prachtig!!! Ik ben er helemaal blij mee ;-) Geweldig hoe je die stans hebt verwerkt!!! En een super mooie theebloem heb je ervan gemaakt, prachtig geheel weer!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart.leuk hoe je de mal gebruikt hebt moet dat ook eens gaan proberen.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt voor Lotte Adriana, ik vind hem helemaal geweldig, prachtige kleuren ook.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een knappe kaart, wat een mooie bloemen maak je toch steeds weer met theezakjes.

    Groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen