woensdag 14 november 2012

Christmas Song

Nog maar eens een keer een Kerstkaart van mij. Ook ik heb er nog lang niet genoeg gemaakt. 



Ik heb de Stampavie clearstamp Love Song van Penny Johnson hiervoor gebruikt.
Gekleurd met Distress Ink:
Beren:  vintage photo
Strikken: aged mahogany
Shirt / toetsen piano: weathered wood
Gilet / vloer: black soot
Muziekpapier / muur: antique linen
Piano en kruk: walnut stain




De theezakjesster is hier gemaakt van Pickwick Ceylon. De bloemen zijn het kleinste maatje uit het bakje Dovecraft blossoms red met daarop een aster (de groene achterkant heb ik daarvan verwijderd). Achter de bloemen een stans van creatable stencil anja's leaves LR0229, waarvan ik de randjes heb bewerkt met antique linen.



Het papier is uit het papierblok van First Edition Noir et Chic. Hiervan heb ik een velletje met parelmoerglans en een  velletje met glossy accenten gebruikt. Ik heb dit blok speciaal gekocht om voor mijn kerstkaarten te gebruiken, alhoewel het natuurlijk geen kerstblok is. Past mooi bij mijn theesterren. Nog twee stukken rode vintage kant gebruikt en de tekst heb ik zelf in Word gemaakt.



Het is weer een heel andere kaart als ik de vorige keer met deze stempel heb laten zien. Je kunt alle kanten op met deze leuke stempel!

Groetjes,
Adriana

8 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke kaart dit

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje met die lieve beertjes.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart grappig de tekst erbij .groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een supermooie kaart heb je weer gemaakt. Leuk die Aster op de dovecraft bloemetjes (komt op mijn inspiratie lijstje). Je theebloem is weer prachtig. De stempel is weer prachtig ingekleurd. Lieve groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kerstkaart met een vintage tintje ! Originele accenten, die theezakjesster vind ik gewoonweg super en ook leuk hoe je het stukje tekst verwerkt hebt !! Groetjes en liefs, Connie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart! En wat leuk gedaan met die tekst zo opgerold!!! Je stempel is weer mooi gekleurd en je ster past er weer perfect bij!!!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt Adriana, ik vind hem helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kerstkaart!! Lief stempeltje en heel mooi ingekleurd!! Ook die opgerolde tekst is super gaaf!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen