woensdag 28 november 2012

Phindy - First Snow !


Zoals jullie weten verkoopt Anmacreatief sinds kort exclusief de digi's van Phindy; deze digi's zijn allemaal zo leuk, dus ik wilde er graag mee aan de slag. Als eerste heb ik gekozen voor "First snow". Eigenlijk heb ik het  challengekaartje van Anne-Marije van deze maand een beetje gelift.


Ik heb echter gekozen voor de roze variant. Het DP is van Papermania Mistletoe kisses. De randjes van het DP met de witte achtergrond zijn gedistressed met colorbox dusty plum.


Ook de MD sneeuwvlok is uit Papermania Mistletoe kisses gestanst. 
In het midden een mooie bloem parelkern.


De tag komt uit de MD set Tags & tickets en is gedistressed met colorbox dusty plum; daarop een sentiment uit de stampfairy christmas sentiments set en deze is gestempeld met Me-to-You soft grey fur inkt.
Als afwerking een lief roze strikje (het is niet zo roze als op de foto en past beter bij het geheel als je hier zou denken, maar de echte kleur krijg ik met dit sombere weer niet goed gefotografeerd).


Van de Joy sneeuwsterren stansen heb ik de middelste gebruikt samen met Mistletoe Kisses DP; mocht je nog wat rode flintertjes zien; die komen van de (nieuwe) stans en kreeg ik niet verder weg.


Nog een paar roze mini knoopjes!


Tot slot nog een close-upje van "First Snow"; wat een schatje he!
Ik heb haar gekleurd met Derwents (170 - 180 - 190 - 200 - 670 - 710). Op de pompon van haar muts en sjaal heb ik stickles Cotton Candy gebruikt.  Voor de sneeuw en de vlokjes heb ik stickles Frosted Lace gebruikt.

Ga maar eens kijken bij Phindy's digi's in de webshop, want er zitten hele leuke tussen hoor voor allerlei gelegenheden. Binnenkort laat ik nog nieuw kaartje zien met een van de digi's van Phindy.

Groetjes
Helen

7 opmerkingen:

  1. Erg schattig kaartje. Heel lief zo dit allemaal in het roze.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend lief kaartje Helen
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Helen! Wat kleuren die digi's fijn, he?
    Liefs Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg lief!!! Mooie papiertjes heb je gekozen, zo schattig bij deze lieve digi! Erg mooi ingekleurd en leuke details heb je verwerkt!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kaartje heb je met de digi gemaakt.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen