donderdag 8 november 2012

Herfst


Vandaag heb ik een herfstkaartje om te laten zien.



Ik heb hiervoor een kleurplaat van Sarah Kay verkleind in Word. Er staan ook een paar mooie stempels van Sarah Kay in de aanbieding in de webshop! Dit dametje blijft nu eindeloos vegen, denk ik, want er valt nog steeds veel blad. De afbeelding lag al een hele poos te wachten op een kaart... Ik heb haar ingekleurd met Distress ink. Toen schreef ik nog niet op welke kleuren ik gebruik. Dus dat kan ik dit keer niet precies erbij zetten.



De theebloem heb ik gemaakt van Pickwick citroenthee met eronder 2 creme hydrangea's. Erop zo'n mooie filigraan bloem en een kleine groene brad erdoor.



Verder heb ik er nog creme en groene roosjesrozeknopjes, een cherryblossom en twee kleine hydrangeabloemetjes gebruikt. De bladeren heb ik geponst en licht geschuurt. De doily is van Cheery Lynn en de swirls zijn van Magnolia (Nogmaals dank-je-wel, Lotte! Heel leuk om te gebruiken) en gekleurd met een blending tool en Distress Ink Peeled Paint. Stukje lint en chrisplint eronder.




Groetjes,
Adriana

10 opmerkingen:

  1. Wauw hij is erg leuk geworden.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige herfstkaart Adriana ! En ook het plaatje van Sarah Key vind ik heel leuk !! Groetjes, Connie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje Adriana wat is die schitterend geworden zeg, echt mooi, ik vind het een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een schitterende kaart!!! Prachtig ingekleurd en mooie details gebruikt, zoals altijd weer een schitterende bloem, geweldig!!!

    Enne, niets te danken!!! Wanneer ze op zijn geef je maar weer een gil ;-)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje. Echt helemaal toppie! Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaartje en prachtige bloemen! Ah en Sara Kay, wat doet me dat terugdenken aan mn jeugd... Met poesiealbums enzo. (zucht, oude taart van 40+)
    Groet, Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart,lif stempeltje.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Waaw Adriana, wat een supermooie kaart. Zo'n frisse kleurencombinatie van geel en groen. Prachtig ingekleurd ook!

    Groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen