zondag 4 november 2012

Een easel card in kerstsfeer



Lieve bloggertjes,

Dank je wel allemaal voor de toffe reacties op mijn vorige kaart. Ik heb deze keer een easel card gemaakt met deze mooie Tilda with rudolph.
Tilda heb ik ingekleurd met prisma's en derwents. De randjes heb ik geblend met weathered wood en bestempeld met een sneeuwvlok.

Het mooie papier komt uit een setje van Daisy en Dandelion - Penelope & Percy.


Als afwerking heb ik een zilverkleurige filigraan hoek en bloem bewerkt zodat ze bij de kaart passen.
Ik heb zowel de hoek als de bloem eerst bestempeld met versamark en nadien geƫmbossed met wow-embossingpoeder bright white. Nadien heb ik beide embellishments op kleur gezet met een blauwe copic marker B93.
Ook de kleine zilverkleurige brads heb ik op dezelfde manier bewerkt. Deze heb ik wel 2 keer geƫmbossed.
Dan krijg je dit effect.




Ik wens jullie allemaal nog een fijne zondag toe!

Veel knutsel -en familieplezier,

Lins xxx

11 opmerkingen:

  1. Wat een bjoetie Lins heel mooi gedaan, mooie open bloemen en hoeken perfekt weer.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje en zo mooi ingekleurd Lins!

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een beauty is dit weer geworden. Je bijpassende embellies zijn zeer geslaagd. Ik heb dit leuke DPblokje ook meegenomen uit de snoepwinkel ;-) Liefs, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh jeetje, wat heb ik nog veel te leren...jouw kaartje is PRACHTIG Lins !! Leuk Design papier, mooi ingekleurde stempel en dan die embellishments die je zo passend bewerkt hebt !! Een kunstwerkje om trots op te zijn !! Groetjes, Connie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het zo prachtig!!! Hoe je de embelies hebt bewerkt vind ik zo super!!! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Molto bella questa card, bello il timbro scelto e i dettagli
    Ciao da Ale

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart,mooi bewerkt.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kerstkaart!!!

    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi lief kaartje en leuk zo'n afwijkende kerstkleur!
    Wanda

    BeantwoordenVerwijderen