dinsdag 27 november 2012

Winterglow


Voor deze kaart ben ik uitgegaan van één van de prachtige velletjes uit het papierblok van First Edition Noir et Chic. Dat is meteen ook het enige velletje DP wat ik heb gebruikt voor deze kaart. De bloemen zijn al met een glitterlaagje afgewerkt.



Ik heb mijn eigen bloemen eraan toegevoegd en er zo een Kerstkaart van gemaakt.



De theebloem is gemaakt van Pickwick winterglow. Deze nieuwste zakjes zijn zo mooi om te verwerken met steeds weer een leuk effect. En dus blijf ik er mee bezig:-) Op de theebloem nog een ivoor parelbloemetje geplakt. 



Daarbij passen heel mooi de Dovecraft blossoms red. Ik heb hier de verschillende maten die in het bakje zitten gebruikt. Op de linker bloem een aster (de groene achterkant heb ik weer verwijderd). De rechterbloem heeft een ivoor parelbloemetje, waarin een handig gaatje zit. Daardoor het steeltje van een rood roosje (zonder de groene achterkant). Vooraan een dubbelgevouwen bloem met erin 3 meeldraadjes. Als je goed kijkt kun je de steeltjes daarvan erdoor zien steken. Ik heb ze een  grove krul gegeven aan het eind.



Verder heb ik nog een rood twine met daaraan een klein stukje rode vintage kant en een klein stukje rood lint erop gestrikt. Er hangt nog een zilveren sneeuwvlok aan en een labeltje uit kraft geponst met daarop een tekst gestempeld met Memento tuxedo black.

Ik hoop dat ik jullie hiermee wat kan inspireren voor nog meer Kerstkaarten...

Groetjes,
Adriana

9 opmerkingen:

  1. heel appart maar heel mooi.
    liefs alice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart!! Super leuk gedaan!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooie kaart.Groetjes Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WAUUWWW adriana
    wat een geweldig mooie kaart met al die bijzondere bloemen erop!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettende stijlvolle kaart is het zo geworden Adriana, mooi papier inderdaad en schitterende bloemen heb je gemaakt, Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende bloemen prachtige kleur rood, mooi geheel.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, wat een prachtige creatie heb je er weer van gemaakt. Ik vind deze theezakjes ook zo ontzettend mooi. Nu maar wachten tot het weer verkocht wordt in de supermarkt om een nieuwe voorraad aan te leggen. Toppie hoor. Lieve groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaart! Wat heb je weer een prachtige 'kijk' op de verschillende materialen en heb je ze weer zo prachtig verwerkt!!! Ik vind deze werkelijk schitterend!!!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen