woensdag 7 november 2012

Tag enveloppe

Wat ik jullie wil laten zien is een, zoals ik hem zelf maar even noem,
tag enveloppe.





Wat ik heb gedaan is een A4-tje genomen van kraft-papier, hier een stook van 6 cm afgesneden en dan dubbelgevouwen. Vervolgens rondom met de naaimachine alles dicht genaaid, alleen 1 korte kant open gelaten.




Zoals je ziet heb je dan heel snel een enveloppe gemaakt, waar je bijvoorbeeld een tag in kunt maken,
maar je kunt er natuurlijk ook iets anders in doen.



Voor de tag heb ik ook weer het kraft papier gebruikt en verder de Creatable stencil label nummer LR154 en op de hoeken, filigraan hoekjes koperkleurig.




Aan de voorkant heb ik op alle hoeken de Joy stans genaamd cutting & embossing stencil-hoekje franse lelie gebruikt, nummer 6002/0136.
De rose/witte bloemen die heb ik zelf gemaakt. Ook met een bloemen stans van Joy, nummer 6002/0068. En jullie raden het al de takjes zijn ook van Joy, nummer 6003/0002.
Links onder op de foto kunnen jullie nog net één van de stempels van Labels & Tickets zien van Marianne Design, met daarboven op een leuke resin flower.




Op deze foto links boven de lieve grannies met plakparels en een charm van een antieke naaimachine. Onder de roosjes heb ik ook weer de bloemenstans van Joy gebruikt nummer 6002/0068.

Ik hoop dat jullie hem leuk vinden en ik kijk uit naar jullie reacties.

Groetjes Judith

11 opmerkingen:

  1. Mooie tag-enveloppe heb je gemaakt Judith

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een goed idee en wat heb je het prachtig uitgevoerd. Elke keer als ik kijk ontdek ik weer iets nieuws. Heel mooi. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er heel mooi uit!

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat slim bedacht en wat mooi uitgevoerd!
    Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat super mooi!!! Ik kijk mijn ogen uit, zoveel schitterende details!!!

    Ik ben er helemaal dol op ;-)

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Judith,

    wat een knappe envelopkaart, zo mooi gemaakt met al die verschillende embellishment. Ik weet niet waar eerst te kijken.

    Liefs,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi gedaan leuk idee moet ik onthouden.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat heb je dat schitterend gemaakt Judith, ik vind het helemaal prachtig, zo mooi ook met al die details en kleuren. Super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf Judith en wat een prachtige spulletjes heb je allemaal gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen