zondag 25 november 2012


Dit keer wil ik jullie een cadeautasje laten zien.


Het tasje heb ik kant en klaar gekocht.

De hoekmallen die ik heb gebruikt zijn van 
Marianne Design, nummer LR0200.

Verder heb ik 2 maten knoppen gebruikt. 
Ik heb deze doorregen met blauw garen.


Uiteraard ook weer versierd met bloemen en wel met cherryblossom cremé en een aster ivoor. Dan nog wat daisy cremékleurig en 2 cremekleurige roosjes van 15 mm en 10 mm.

De roosjes van 15mm heb ik bewerkt met een licht blauwe inkt. Altijd handig de cremékleurige roosjes als je niet de juist kleur roosjes hebt dan kleur je ze gewoon zelf in de juiste kleur.


Om het handvat heb ik wat kreukellint gebonden met daarboven op een strikje met een parel.
Aan de zijkanten heb ik onder de roosjes nog 2 ornamentjes gebruikt.

Om het geheel af te maken heb ik alles versierd met glitters.
Dit is niet zo goed te zien. Maar ja, probeer maar eens op deze donkere dag een mooie foto te maken in huis.
Dus dat vind ik wel erg jammer dat de foto's niet alles goed weergeven. 




Allemaal nog een fijne dag.
Groetjes Judith

11 opmerkingen:

  1. Hi Judith,

    Wat een mooi tasje, dit is al een geweldig kadootje op zichzelf.

    XOXO Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt geweldig mooi gemaakt. Superssss.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er geweldig uit . . .prachtige kleuren bij elkaar

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig tasje Judith, zoveel mooie details waaaw!

    Liefs,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wauw Judith, wat heb je dit schitterend gemaakt, helemaal mijn ding, ik vind het prachtig. Echt top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig tasje mooie kleuren.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig!!! Wat mooi... Zoveel details, geweldig!!! Ben er helemaal dol op ;-)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig tasje met zoveel leuke details.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig tasje heb je weer gemaakt. Daar zitten weer heel wat uurtjes in. Super. LIeve groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen