donderdag 22 november 2012

Hoera! Lotte is jarig

Hiep hiep hoera! Vandaag is Design Team Member Lotte jarig!
Lotte van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je een gezellige dag hebt.

Deze kaart heb ik een tijdje geleden al gemaakt (AnMaCreatief september-challenge).
Toen ik deze kaart op mijn blog had gezet zei Lotte: 'Ik ben helemaal verliefd op deze kaart (mijn verjaardag staat bij je op de kalender hé ;-) )'. Ik heb deze kaart dus al die tijd netjes voor haar bewaard en heb hem nu aan haar gestuurd.




















-stempel Baking a Treat van Gillian Roberts, Stampavie ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden
-scrappapier uit het 6x6 paperpad Bird Song van First Edition
-cardstock van Papermania
-Nestabilities Standard Circle Large en Scalloped Circle Large
-Joy! cutting & embossing stencil bloemen
-meeldraadjes roze parelmoer
-7 zelfklevende parels wit-ivoor
-tesktje uit tekst-stempelset van Eline Pellinkhof, Marianne Design
-swirl stempels van Woordware
-randjes papier bewerkt met Memento inkt Rich Cocoa

Lotte, ik hoop dat je blij bent met deze kaart!

Een hele fijne dag allemaal!

xxx Anne-Marije

7 opmerkingen:

  1. ow, wat leuk!!! Ik ga onder de brievenbus liggen wachten ;-)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lotte van Harte Gefeliciteerd en een hele fijne dag.Het is een mooi kaartje wat je krijgt.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha die reactie van Lotte, geinig, nou de postbode zal wel langs geweest zijn en kan ze hem lekker op de kast laten pronken. Het is dan ook een schattig kaartje Anne-Marije.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hahaha dat is leuk :)
    Prachtige kaart is het geworden

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lotte, gefeliciteerd met je verjaardag. je krijgt wel een prachtige kaart van Anne-Marije.
    mooi gemaakt.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. IK dacht al dat ie me bekend voorkwam!
    Tja, dan moest je hem wel voor Lotte bewaren:-0
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anne-Marije,

    dit is een echt Lotte-kaart he, de kleurtjes en de afwerking. Groot gelijk dat je ze opzij hebt gelegd, ik doe dat ook als ik weet dat iemand een kaart echt leuk vindt.

    Groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen