vrijdag 2 november 2012

Dank je wel


Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien met het mooie papier van Dovecraft "Garden Party". Ik heb de randen bewerkt met de blending tool en Distress Ink vintage photo  Dat gaat heel makkelijk op dit papier.


Het afdrukje is van het clearstampset Lovingly yours van  Daisy & Dandelion. Natuurlijk weer gekleurd met de Distress Inks:
Beer: antique linenvintage photowalnut stain ,tattered rose
Bloemen: spun sugarworn lipstickwalnut stainshabby shutters
Envelop: weathered wood
Vogel: vintage photomilled lavenderworn lipstickmustard seed
Achtergrond: broken china



De theezakjesbloem is gemaakt van Pickwick smooth Chai. Mooi hè? Past perfect. Moest wel even flink zoeken, maar dan heb je ook wat... Eronder 2 witte hydrangea's bewerkt met vintage photo en een parelkern erop geplakt.



Verder heb ik nog 2 roosjeskantparelkernenstukjes lint, en stansjes van MDCreatable-LR0151 en LR0156 en een tekst van het stempelset eline's words gebruikt op deze kaart.


Ik wens jullie een hele fijne dag toe!
Adriana

8 opmerkingen:

  1. Mooi zeg Adriana!
    Leuk die theezakjesbloem.
    Ik heb nog heel wat vouwseltjes liggen, die ga ik zo maar eens verwerken.
    Dank voor deze waardevolle tip.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart!!! In het echt is hij nog mooier ;-) Alles kleurt zo prachtig bij elkaar, helemaal super!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had hem al gezien op je eigen blog. Het is een liefje zo lekker in het mooie rose. Leuk om te zien dat je ook steeds meer stansjes gaat gebruiken. Voor sommige dingen moet je gewoon overstag gaan toch, maar daar kom je nu niet meer vanaf hoor. Het is gewoon weer een verslaving erbij. Vervelend nou.
    Liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje Adriana!

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie lieve kaart is het Adriane.leuk een bloem van theezakjes.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik had het natuurlijk al op je eigen blog gezegd, maar wat een prachtige kaart is dit geworden. Supermooi ingekleurd en weer toppie afgewerkt met de mooie bloem. Liefs, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt Adriana, ik vind hem super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow wat gaaf! Die bloem! Heb je daar een omschrijving voor, hoe je die kunt vouwen?

    BeantwoordenVerwijderen