zondag 30 september 2012

AnMaCreatief challenge 12 - september 2012

Dit bericht blijft bovenaan staan tot en met 30 september 2012. Voor nieuwe berichten scroll naar beneden...

De nieuwe maand is begonnen, dus het is alweer tijd voor een nieuwe AnMaCreatief challenge!

Allereerst willen wij alle deelnemers van de zomer challenge bedanken voor het meedoen. Wat zijn er prachtige, zomerse creaties gemaakt.
Welkom aan onze nieuwe volgers. Er zijn deze maand heel wat nieuwe volgers bijgekomen op ons blog, zo leuk.

Deze maand hebben we een sketch challenge. 
Maak dus een creatie naar aanleiding van onderstaande sketch.




















Je mag de sketch draaien, spiegelen, enz. Zolang het maar te zien is dat je gebruik hebt gemaakt van deze sketch.

Hieronder de prachtige voorbeelden gemaakt door het AnMaCreatief Design Team. Klik op de namen om naar de blogs te gaan om te zien hoe deze creaties tot stand zijn gekomen...


Anne-Marije Poppen



















Lins Marin


















Lotte de Boer  


















Helen van der Gaag



















Dit is de prijs die je kunt winnen met deze challenge:














 Fizzy Moon clearstempel Get Well Wishes

 Lees eerst de regels door als je mee wilt doen met de challenge
(de regels staan ook in de sidebar)

-Je maakt een nieuwe creatie n.a.v. de opdracht of sketch
-Voeg je creatie met een link naar het bericht van je creatie (dus niet naar je blog zelf) toe aan Mister Linky
-Je kunt ook meedoen als je geen blog hebt. Upload je creatie ergens anders en voeg die link toe aan Mister Linky. Denk bijvoorbeeld aan Hyves, Hobbyjournaal, Picture Trail, Facebook, enz.
-Je mag per challenge maximaal 3 creaties plaatsen. Zet bij de tweede en derde inzending achter je naam een 2 of 3
-In je blogbericht link je terug naar dit blog: Webshop AnMaCreatief
-Je mag meerdere challenges combineren

De challenge is geopend tot en met 30 september 22:00 uur. Op 1 oktober wordt om 09:30 de winnaar bekend gemaakt met behulp van Random.org. Daarna komt om 10:00 uur de nieuwe challenge online.

Doe jij ook mee met deze challenge? Maak dan een kaart of andere creatie en voeg die toe aan Mister Linky. Het Design Team hoopt weer op veel deelnemers.

Veel knutselplezier met deze challenge!

17 opmerkingen:

  1. De sketch is erg leuk, de voorbeelden inspirerend!
    Jullie hebben je best weer gedaan.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuke sketch, enige uitdaging en beeldige voorbeeldkaartjes en de prijs is ook al zo leuk!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke voorbeeldkaarten en ik ga zeker weer meedoen, leuke sketch.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo,
    Ik heb m erop gezet hoor, vond m heel leuk om te maken, ik heb er een kerstkaart van gemaakt, weet niet of ik mn link goed gedaan heb, want ik weet niet hoe dat moet om t precies bij die kaart te krijgen, maar er zit een link naar mn weblog.
    Liefs en groetjes Elna.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke sketch! Ben er meteen mee begonnen, en ik houd zeker je webshop in de gaten! Ziet er top uit.

    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Anne-Marije,
    Ik heb een kaartje gemaakt met de sketch. Was leuk om te maken, ben benieuwd wat jullie er van vinden.
    Fijn weekend nog verder.
    groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke sketch en heb dan ook zonet mijn kaartje geplaatst!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn kaartje wat ik met deze leuke sketch gemaakt heb, heb ik zojuist gelinkt aan dit blog.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een leuke sketch!

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke sketch in combinatie met mijn nieuwe stempel = toppie ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een leuke uitdaging, met prachtige voorbeeldkaarten.
    Fijn weekend gr Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke sketch en wat een prachtige creaties zijn er al gemaakt. Gefeliciteerd met het 1 jarig bestaan

    liefs San

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke schets deze keer ik heb mij kaartje net geplaatst.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geen idee of ik ga meedoen, maar mijn schoonmoeder Jannie, doet zeker mee, heb net haar bijdrage op haar blog geplaatst...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. mooie sketch om mee te werken. jullie voorbeelden zijn prachtig om te zien.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke sketch en prachtige vooebeeldkaarten zijn er gemaakt. Dank jullie wel voor de inspiratie.

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen