woensdag 12 september 2012

Kerstbeer



Hoi allemaal,

Mijn tweede kerstkaart is klaar :-) Dit schattige beertje heeft echt mijn hart gestolen. Ik heb het ingekleurd met prisma's en derwents.
Het mooie papier is van Daisy and Dandelion.
De sterretjesborder en de tekst heb ik gestempeld met aged mahogany.
De sneeuwvlokjes (kleine rondjes rond de beer) komen uit een set van forever friends - a christmas tale. Deze heb ik gestempeld met spun sugar en nadien bewerkt met stickles. Als afwerking heb ik nog enkele plakparels gebruikt.

Een close-up van het beertje.


Veel liefs en nog een fijne woensdag,

Lins xxx

10 opmerkingen:

  1. wat een schatje is dit beertje. Prachtige kleurtjes heb je gebruikt. Liefs, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje, wat een prachtige kaart Lins. Vooral die border rondom, heel mooie gedaan. Prachtig gekleurd ook! Ben benieuwd naar de je volgende kerstkaart.

    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ptachtig kaartje erg leuk die kerstbeer.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve kerstkaart. De sterretjes border is er inderdaad heel erg mooi bij met de sneeuwvlokjes.
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een super mooie kaart heb je gemaakt zeg, hij is weer super!!!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart ,mooi gemaakt,super kleurtjes,heel leuk met die kerst.
    Groetjes Corriebeer

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja wat is hij schattig he dit stempeltje, erg mooi ingekleurd en prachtig afgewerkt.
    Fijne avond gr Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Lins,
    Wat een schitterende kerstkaart! Die beer is zo schattig en heb je supermooi gekleurd. Het papier van Daisy & Dandelion past er prachtig bij...
    Bedankt voor dit mooie voorbeeld!
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen