woensdag 26 september 2012

kraft tasje

Hallo allemaal,
ik heb weer een mooi tasje bewerkt, blijft leuk om te doen!
En met een cadeautje erin is het toch geweldig om weg te geven.



De stempel is van Magnolia uit de serie van prinsen en prinsessen;
baby Tilda. Gestempeld met Memento; Rich cocoa.
Ik heb het uitgestanst met een nestabilitie alsof ze
op het randje van het rondje zit, wel een leuk effect, nietwaar?
 
Ik heb haar gekleurd met de Derwents en ik heb stipjes
rondom haar gemaakt met een parel pen.
 
Het tasje is een kraft gift bag van Papermania.
Het papier is van First Edition; love letters. Zo mooi!
De vlinderrand heb ik gemaakt met een edge die van TH,
Ik heb papier geplakt op kraft, daarna het weer eraf gescheurd
voordat ik het door de stans heb gehaald.
Vervolgens heb ik met de 'love' stempel van magnolia
gestempeld (Memento; Rich cocoa) en als afwerking heb
ik een randje met de parel pen gemaakt.
 
 

Ik heb de bloemen met een Doohickey gemaakt en
een olba-mal, daarin een mooie parel.
De prachtige filigraan-vlinder heb ik vast gemaakt met
mini-brads.  Ook nog een stukje kant van MD.
Verder heb ik nog wat meer Doohickeys gebruikt
en de letters van een Cuttlebug mal,
een doily van Cheery Lynn, parelssnoer en een wondgaasje.
Ter decoratie heb ik nog meer gestempeld met de 'love' stempel
en een post-stempel van MD, allemaal met Memento; Rich cocoa.
 
 
Ook heb ik nog een labeltje gemaakt met een doohickey
waarvan ik het ringetje van kraft heb gemaakt,
geeft net een leuk effect! De stempel is uit een set van MD.
 
Dan het kreukellint, dit heb ik zelf op kleur gebracht met
Distress Ink. Ik heb van het lint voor de kleur cream gekozen,
een iets warme basis. En op kleur gebracht
met Victorian Velvet. Ook het scrappersfloss heb ik op kleur
gebracht met dezelfde inkt, zo kleurt het goed bij elkaar ;-)
aan het floss heb ik nog een lief bedeltje van een hartje gehangen.
 
 
Hopelijk heeft dit tasje jullie weer op leuke ideeën gebracht!
Een hele fijne dag toegewenst,
Liefs Lotte

5 opmerkingen:

  1. wat een prachtig tasje; is al een kadootje op zich om te krijgen. Liefs, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk tasje gemaakt ja ik ben het met Helen eens het tasje is al een kadootje waard.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi tasje, erg leuk versierd!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend....net zoals Helen vind ik het zakje al een leuk kado!!!
    Knap werk!
    Veel liefs, Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Lotte,
    Wat is dit een prachtig cadeautasje! Die baby-tilda is zo schattig en alle details zijn super. Leuk dat je het crèmekleurige kreukellint roze hebt gemaakt, nu past het er helemaal bij.
    Bedankt voor dit mooie voorbeeld!
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen