zondag 9 september 2012

Doop uitnodigingskaarten

Hallo allemaal,
hopelijk genieten jullie allemaal heerlijk van dit mooie weer!?
 
Vandaag wil ik even iets anders aan jullie laten zien.
Want vandaag word namelijk onze jongste dochter gedoopt.
 
 
Daarom heb ik voor familie en vrienden
allemaal een uitnodigingskaart gemaakt.
Omdat het er 20 moesten zijn heb ik het wel simpel gehouden ;-)
Maar toch vind ik het leuk om dit met jullie te delen!
 
 
Het prachtige papier is van Dovecraft - Garden Party.
Ik heb de foto op deze manier genomen omdat je zo goed kan
zien hoe prachtig alle velletjes bij elkaar kleuren en dus goed
te combineren zijn. Persoonlijk vind ik dat een groot voordeel!
 
 
Verder 'moesten' er parels op komen.
Haar naam is Marit en dit betekent onder ander: Parel.
Dus ja... Dat mocht niet ontbreken ;-)
Deze parels komen van een velletje die zelfklevend zijn,
wel zo makkelijk wanneer het er zoveel moeten zijn.

Ook de prachtige charm van een kruisje mocht niet ontbreken.
Het lintje waar deze aan hangt heeft al een andere functie
gehad, die heeft namelijk op onze slaapkamer gehangen voor
alle geboorte-kaartjes. Dit vond ik wel erg toepasselijk!

Verder heb ik gebruik gemaakt van een Doily van Cheery Lynn,
Doohickeys en nestabilities.
Dat ik de blending tool een keer niet gebruikt heb
was even heel vreemd, hihi!
Alle randjes zijn met de naaimachine doorgestikt,
toch nog een beetje effect ;-)


Ik wens iedereen nog een mooie zondag toe!

Liefs Lotte

12 opmerkingen:

  1. Wauw Lotte wat schitterende doopkaartjes, echt heel mooi. Fijne dag vandaag bij de doop van jullie dochtertje.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tjonge echt veel werk om er daar 20 van te maken, ze zijn schitterend hoor, en geniet van de mooie dag, dit doe je als t goed is maar een keer.

    Liefs en groetjes Elna.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi gedaan, 't zijn echt pareltjes op zichzelf!

    Geniet van deze mooie dag xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het zijn echte bjoeties deze doopkaartjes echt
    beeldschoon, mijn complimenten Lotte
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een fijne dag vandaag.
    Groetjes,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende doopuitnodigingskaartje heb je gemaakt zeg, ik vind de kleuren ook zo mooi. Gefeliciteerd en een hele fijne dag, ik hoop dat de doop goed is gegaan want neem aan dat die op dit moment al achter de rug is.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met de doop van jullie dochter gr Gea B

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig Lotte,
    je kaartjes - het feit dat je haar ziet als Gods geschenk - haar naam - Heerelijk dat ze gedoopt is -
    en o kan ik best nog even doorgaan.
    Ik wens jullie van harte Gods zegen toe als gezin.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi lieverd, jullie hebben een prachtige zonnige dag achter de rug en je kaartjes zijn echte beauties, maar dat wist je al. Dikke knuffel, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Lotte,

    Gefeliciteerd met de doop van Marit.

    Wat een geweldig gezicht al die prachtige kaarten zo bij elkaar. Het heeft je heel wat werk gekost, dat weet ik, maar het resultaat mag er zeker zijn. Een mooie herinnering voor jullie en de lieve Marit aan deze bijzondere en zonnige dag.

    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtige uitnodigingskaarten gemaakt.
    van harte gefeliciteerd met de doop van jullie dochter. die gebeurtenis is zo mooi, Gods zegen en geluk toegewenst in de opvoeding van je dochter.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lotte,

    Wat een schitterende kaartjes zijn het geworden!
    Ik vind het papier prachtig.
    Heel veel geluk met jullie dochter.

    Liefs Cathalijne.

    BeantwoordenVerwijderen