zaterdag 29 september 2012

There's a miracle... just waiting to be born

Mijn nicht is zwanger van haar eerste kindje. Daar moest ik natuurlijk een speciaal kaartje voor maken.









Het plaatje is een digistamp van Dustin Pike. Wat een schatje hè? De maan was superleuk om te kleuren. Ik gebruik bijna nooit mijn gele Derwent potloden, dus dat is weer eens wat anders...














Derwent Coloursoft potloden: C040-C180-C390-C400-C500-C520-C530-C570-C580-C590-C650

Het gedichtje heb ik op internet gevonden en vind ik heel mooi bij deze kaart passen...














Het mooie scrappapier is van Eline Pellinkhof/Marianne Design en komt uit het blokje Romantic Nursery.

De 'bloementoef' heb ik gemaakt met de takjes van Creatable Flower and Leafs . Het swirltje komt uit de Creatable set Ribbon Flower 3. De 3 takjes bovenaan en de witte en kleine kraft bloem heb ik gemaakt met Creatable Flora 3. Het lichtgele bloemetje is een Granny bloemetje, gehaakt door mijn eigen oma, die nu overgrootmoeder gaat worden...

De randjes van het tekstkaartje, het plaatje en de witte bloem heb ik bewerkt met Distress inkt Walnut Stain.
 




















-digistamp Dustin Pike ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden
-scrappapier Romantic Nursery van Eline Pellinkhof/Marianne Design
-Bazzill kraft cardstock
-Nestabilities Deckled Retangles Small en Large
-Martha Stewart randpons Two Dot
-Marianne Design Creatable LR0110 Ribbon Flower 3
-Marianne Design Creatable LR0156 Flower and Leafs
-Marianne Design Creatable LR0107 Flora 3
-Granny bloemetje lichtgeel
-grote brad
-zelfklevende parels wit-parelmoer
-gedichtje van internet
-randjes bewerkt met Distress inkt Walnut Stain

Vandaag hebben we een familiedag, dus dan kan ik de kaart aan mijn nicht geven. Daar hoort natuurlijk ook een cadeautje bij. ;-) In dit lieve babypakje zit dezelfde kleur geel en het lichtbruin lijkt erg veel op het kraft, dus het past helemaal bij elkaar. Ik heb het ingepakt met kraft-inpakpapier met leuk geel lint erbij.
Ik ben benieuwd wat ze ervan vindt.














Een fijne dag!

xxx Anne-Marije

7 opmerkingen:

  1. ow, wat mooi! Een prachtig setje om cadeau te doen, super dat je weer voor dezelfde kleuren hebt gekozen, daar hou ik van!
    Je kaart is prachtig, mooie bloementoef heb je gemaakt ;-)

    Veel plezier vandaag!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel lief kaartje heb je gemaakt. Mooi ook het gedichtje. En wat een snoezig en lief pakje!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat mooi om zo setje te geven de kleuren passen perfect bijelkaar!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Het gedichtje is ook supermooi. Het pakje vind ik zoals Ellen ook al zei supersnoezig en lief. Fijne dag vandaag. Liefs, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief kaartje met mooi papier, en ook een lief gedichtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is een prachtig geheel! Het kaartje heb je schitterend gemaakt en ook heel origineel! Leuk om een kadootje zo mooi in te pakken. Doe ik ook graag.
    Liefs Adriana

    BeantwoordenVerwijderen