dinsdag 11 september 2012

DT-Call gesloten!

De DT-Call is vanaf nu gesloten...

Er zijn heel veel aanmeldingen binnengekomen. Wij willen iedereen bedanken voor de enthousiaste mails.

Nu is het aan ons om de definitieve keuze te maken. We hebben inmiddels alle blogs bezocht en ik heb hier een lijst vol aantekeningen liggen. Vandaag ga ik nog even druk overleggen met mijn 3 lieve Design Team Members, Helen, Lins en Lotte, om de laatste 'zaken' door te nemen. We zijn er al bijna uit...

We hebben nu zoveel aanmeldingen ontvangen dat we voor een eventuele volgende keer geen DT-Call meer nodig hebben. Hoe superleuk is dat? Iedereen die zich nu aangemeld heeft blijft op onze lijst staan voor een volgende periode...

Vanavond ga ik de 2 aankomende gast-designers mailen om te vertellen dat onze keuze op hen is gevallen.... Houd dus de mail in de gaten.

Op 15 september maak ik de uitslag bekend en stellen de 2 nieuwe Design Team leden zich aan jullie voor.

Tot snel!

Anne-Marije

5 opmerkingen:

  1. Spannend hoor Anne-Marije,we zijn allemaal benieuwd.
    Succes.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel veel succes!! inderdaad spannend.
    wat fijn dat je zoveel aanmeldingen hebt ontvangen. super, het zal vast niet gemakkelijk geweest zijn.
    succes!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat geweldig dat er zo massaal gereageerd is.
    En nu maar afwachten wie mag gaan aftrappen hihihi.

    Liefs, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Succes, dames! Ook ik ben heel benieuwd. Super dat jullie zoveel reacties hebben gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ojee spannend ;-) wel heel leuk dat jullie zoveel reacties hebben ontvangen, super!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen