maandag 24 september 2012

Monsterzakje

Hier is dan ook mijn eerste bijdrage als Design Team Lid voor AnMaCreatief.
Het is een monsterzakje geworden voor mijn bijna-jarige neef. Er zit een leuk geheim kadootje in.
Hiervoor heb ik de sketch van de challenge gebruikt. Deze loopt nog tot en met 30 september. Je kunt dus nog steeds meedoen!



Het onderste papier komt uit een heel oud blokje van Avec. (Mijn allereerste blokje!) Het prachtige papier vooraan is Marianne Design Paper "Flower Power" en gemat op kraftpapier
De tekststempel die ik heb gebruikt, is van "Elines Words" een heel handig vel met allemaal leuke verschillende teksten. Ook heb ik nog 3 rode brads gebruikt.



De haai is een kleurplaat van Elizabeth O. Dulemba gekleurd met Distress Inkt. Het lijf met weathered wood en bij de vinnen nog extra chipped sapphire. De tanden met antique linen en barn door voor een extra stoer effect. Voor de achtergrond heb ik broken china en peeled paint gemixt op mijn blokje.



Dit keer heb ik "mijn"theezakjes half verstopt. Ik heb uit mijn favoriete IsraĆ«lische zakjes 7 vierkantjes van 1,5 cm gesneden en deze diagonaal dubbelgevouwen. Net haaientanden, toch? Dit rode twine is perfecte kwaliteit om op deze manier te verwerken. Heel mooi en dun genoeg om netjes achter het papier te plakken.



Zakje dichtgestrikt met rode en blauwe twine . Aan de voorkant twee zilveren charms: een ster en made with love. Aan de achterkant hangen onze persoonlijke boodschappen op kraftlabels. Deze bewerkt met dezelfde kleuren Distress Inkt als voor het plaatje en ook nog een andere tekst van "Elines Words" hierop gestempeld.

Een fijne (knutsel)dag allemaal!
Adriana

10 opmerkingen:

  1. Leuk cadeauzakje heb je gemaakt!
    De haaientanden zijn erg leuk.

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Adriana mijn complimenten voor je eerste bijdrage, een heerlijke STOERE en SUPERGAVE kaart
    voor je neefje GEWELDIG gedaan meis.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi adriana
    wat een geweldig stoere kaart met die haai erop! ziet er geweldig leuk uit!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Adriana,
    Je eerste creatie hier op ons blog is superleuk! Je hebt er echt een 'monster-achtig' zakje van gemaakt met die haai erop. Ik vind het heel leuk hoe je de theezakjes deze keer verwerkt hebt. Ook de sluiting met het twine en de charms vind ik helemaal top!
    Bedankt voor dit mooie voorbeeld.
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een supergaaf "monster"zakje. Leuk met de theezakjes als haaientandjes. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooi, een echt monsterzakje met deze leuke haai op de voorkant!

    Dikke x,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke combi, zo'n monsterlijke haai op zo'n zakje. En wat heb je weer prachtig alles verwerkt, super!!!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen