woensdag 19 september 2012

Autumn

Vandaag is het zover, mijn allereerste creatie voor het Design-team van AnMaCreatief.
Ik vind het echt super spannend en heel erg leuk om te doen.
Het is al vanaf het begin erg gezellig met de andere leden, dus daar ben ik super blij mee.

Het eerste kaartje is, om maar een beetje in het teken van het naderende weer te blijven een herfst kaartje.


Het lieve plaatje heb ik op internet gevonden en de tekst heb ik zelf op de computer gemaakt.


De prachtige takjes komen bij AnMaCreatief vandaan net als de meeldraden. 


Verder zijn er de nodige bloemetjes op verwerkt zoals



En om dan het geheel af te maken een mooi ornament.

Ik hoop dat jullie mijn eerst geplaatste creatie geslaagd vinden.

Fijne dag nog allemaal,
Liefs,
Judith

14 opmerkingen:

  1. Hoi Judith,
    Je eerste kaartje hier op ons blog is supermooi! Ik vind de kleurencombinatie heel warm en de details zijn schitterend. Heel leuk hoe je de takjes-charm verwerkt hebt.
    Bedankt voor dit mooie voorbeeld...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je eerste kaartje is prachtig geworden !

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeer geslaagd! Heel erg mooi! Veel mooie details en ik hou van de vintage uitstraling.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow...je eerste deelname voor dit blog is schitterend.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een bjoetie van een Autum kaartje prachtige kleuren helemaal te gek.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een ongelooflijk mooi kaartje!! En wat een prachtige details. Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldige mooie vintagekaart Judith!

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is erg mooi. Ben benieuwd naar je volgende creatie.

    Groeten Cathalijne.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. je kaartje is erg mooi.
    wij zijn reuze benieuwd naar wat er allemaal nog gaat komen.

    groetjes Martha en Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een super mooie kaart! Dat is een geweldige start!!! Ik vind het vooral leuk hoe je die blaadjes charm verwerkt hebt, super! En de kleuren zijn prachtig warm, zeer geschikt voor deze tijd van het jaar.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super mooi kaartje Judith, prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je eerste kaart voor dit blog is gelijk bingo, schitterend gemaakt
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke binnenkomer een prachtige kaart erg warm van kleur ik kijk al uit naar jou volgende creatie.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt. Hele mooie warme kleuren. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen