vrijdag 7 september 2012

Mr. Fix It

Hallo allemaal,
daar ben ik weer met een kaartje!
Deze stempel vind ik zo geweldig!
Hij is erg leuk om te kleuren en geweldig
om te gebruiken voor een herenkaart of verhuiskaart.
Helaas ben ik even mijn papiertje kwijt met de kleurnummers.
Maar het zijn in ieder geval veel kleurtjes geweest ;-)
Ik heb het gestempeld met Memento; Rich Cocoa.
Ik vind dat zoveel mooier bij beertjes!
Verder is het gekleurd met Derwent Coloursoft Pencils.

De volgende spulletjes heb ik gebruikt voor deze kaart:
- Stempel Mr. Fix It van Stampavie
- designpapier van First Edition - New Leaf
- Stans van TH; Gadget Gears
- Charm bahco (antiek)
- embossingfolder van Xcut; measuring tape
- 2 dew drops ( vintage groen)
- Kraft papier van Joy!

Alle producten komen ook uit de webshop AnMaCreatief.

De embossingfolder is leuk om als achtergrond te gebruiken,
maar ik heb alleen een strookje van 1 cm gesneden.
Die heb ik precies op de cm geplakt en zo een liniaaltje gemaakt.
Dit heb ik met Colorcore Cardstock gedaan om
het vervolgens te kunnen schuren.
Persoonlijk vond ik het wel een leuk en toepasselijk effect geven ;-)

En wat is dat papier van First Edition mooi hé?!
Ik heb het hoekje omgevouwen, zo kan je zien dat het heel mooi
dubbelzijdig papier is. Het is ook mooi stevig papier
en wat ik er persoonlijk het mooiste van vind is dat alle
velletjes zo goed te combineren zijn!!!



Bedankt weer voor al jullie leuke reacties,
wij lezen ze als team altijd graag weer terug!

Liefs Lotte

6 opmerkingen:

  1. Heel leuke kaart, gave stempel is het! Ik heb het papier New Leaf ook besteld, kan niet wachten tot het op de mat valt. Vind het zelf ook mooier om beertjes e.d. met deze kleur te stempelen, dus....ook besteld (en nog veel meer, haha!).

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een gave kaart Lotte, en lieve stempel, heel mooi geheel!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart lieve stempel erg mooi gemaakt.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Onwijs leuk weer Lotte, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke kaart Lotte, alles past, het papier, de charm, het meetlint...knap gedaan!

    Groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dit toch weer een supermooie kaart. Het idee met het embossing-meetlintje vind ik echt geweldig.
    Bedankt weer voor dit mooie voorbeeld Lotte.

    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen