zondag 9 september 2012

Marit

Vandaag is Marit gedoopt. Het derde kindje van mijn lieve blogvriendin Lotte en haar man. Jullie hebben vast al de prachtige doop uitnodigingskaarten gezien die Lotte heeft gemaakt. Zo'n mooi geheel!










Dit kaartje had ik ruim anderhalve maand geleden al gemaakt en meegenomen toen ik op kraambezoek ben geweest. Ik was nog steeds vergeten om het te publiceren op het blog en vond de doop van Marit wel een mooie aanleiding om de kaart vandaag alsnog te laten zien. Ik maak toch al zo weinig op het moment, dus vind ik het wel leuk om elke gemaakte kaart te 'showen'.

Ik heb weer eens het lieve Forever Friends stempel New Arrival gebruikt. Het blijft één van mijn favoriete stempels voor een babykaart. In combinatie met zo'n mooie Romak kaart heb je vrij snel een leuk kaartje klaar.














Derwent Coloursoftpotloden: C180-C200-C210-C530-C580-C590-C710












Ik had natuurlijk al een kaartje laten zien dat ik voor baby Marit had gemaakt. Dat was het kaartje van mij.
De kaart die ik vandaag laat zien is niet alleen namens mij, maar ook namens de andere blogvriendinnen van het AnMaCreatief Designteam. Als team hebben we een cadeautje gekocht en daar hoorde natuurlijk ook een kaart bij. Omdat ik het dichtst bij woon mocht ik lekker naar Marit. Dat was geen straf, Marit is zo'n schatje! Het gedichtje heb ik op internet gevonden.




















-Forever Friends stempel New Arrival ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden
-Romak kaart wit
-scrappapier uit het 6 x 6 blokje Spring Chic van Me to You
-Nestabilities Standard Circle Large, Scalloped Circle Large en Large Classic Inverted Scalloped
-4 witte parels
-babyfiguurtjes gemaakt met een Cuttlebug stans
-tekstje gemaakt in Word
-gedichtje van internet

Nog een fijne avond.


xxx Anne-Marije

6 opmerkingen:

  1. Anne-Marije ,ik vind je kaart een schatje,zo mooi gekleurd,heel lief
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het is een mooi kaartje wat je gemaakt hebt. De stempel is erg schattig.

    Liefs cathalijne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje heb je gemaakt!

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het blijft zo'n schatje! Dikke kus, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige kaart. Mooie tekst erin!

    BeantwoordenVerwijderen