zondag 23 september 2012

Een cadeautasje voor een jarige



Hoi lieve blogvriendinnen,

Ik zat al een tijdje met het idee om nog eens een cadeautasje te maken en het is er eindelijk van gekomen. Ze komen altijd van pas en eigenlijk vormen ze al een leuk cadeau op zichzelf. Geef toe het oog wil ook wat :-)
Ik ben aan de slag gegaan met een cadeautasje in kraft van papermania en een label uit dezelfde reeks.
Het DP komt uit de paperpack boho chic (first edition). De warme herfstkleuren vind ik zo geweldig mooi in deze paperpack. Het oranje boordje heb ik vastgezet met bruine eyelets. Deze komen uit de earthtones eyeletset van dovecraft. De 2 bloemen heb ik dan weer samengezet met een koperkleurige brad.
Op het label heb ik nog een verjaardagstekst gestempeld uit de stempelset Eline's words.

Nog een detailfoto van het beertje :-) Het was weer even zoeken om de bijhorende kleuren met de prismapotloden te creƫren.


Ik wens jullie nog een fijne zondag toe. Hier valt de regen uit de lucht maar we laten het niet aan ons hart komen. Voor de knutselaars onder ons is het ideaal weer om te stempelen en te kleuren :-)

Veel liefs en tot heel gauw,

Lins x

6 opmerkingen:

  1. Nou Lins je cadeautasje vind ik al een kado op zich, schitterend gedaan
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk cadeautasje is dat geworden. Daar zal de jarige vast erg blij mee zijn geweest :D

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige tas! Die heb je super mooi gemaakt, prachtige details heb je ook gebruikt!!!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Lins,

    wat een schattig tasje heb je gepimpt! Heel mooi deze kleuren bij elkaar. En je hebt gelijk: veel leuker geven als het zo persoonlijk ingepakt wordt...

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi lieverd wat een schitterend tasje heb je gemaakt. Het tasje is al een kadootje op zichzelf. Prachtige kleurtjes. Liefs, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh Lins, wat is dit toch weer een 'kunstwerk'. Het papier van First Edition staat heel mooi bij het kraft tasje en het beertje is zo schattig... Leuk om de tekst met witte inkt op het kraftlabel te stempelen.
    Bedankt voor dit mooie voorbeeld!
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen