dinsdag 25 september 2012

Hoera! Lins is jarig

Hiep hiep hoera! Vandaag is Design Team Member Lins jarig!
Lins van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je een gezellige dag hebt.








Natuurlijk heb ik een kaartje voor haar gemaakt. Lins houdt erg van Magonlia's, dus ik heb een lief afdrukje voor haar kaart uitgezocht. Zelf maak ik bijna nooit een kaart met een Magnolia stempel, maar het is best leuk om er weer eens eentje te gebruiken. ;-) Ik heb Tilda na het kleuren uitgeknipt en op foamtape geplakt, zo komt ze wat meer naar voren.














Derwent Coloursoft potloden: C100-C180-C210-C360-C370-C560-C600-C640-C650-C700

Ik heb weer scrappapier van First Edition gebruikt. Dit mooie papier komt uit het 6x6 blokje Sweet Owl. Ik vond het leuk om deze lichtroze papiertjes te combineren met blauw cardstock van Papermania .

Het tekstje komt uit de clearstampset teksten rond van Marianne Design en heb ik gestempeld met Memento inkt Rich Cocoa.

De bloemen heb ik gemaakt met Joy! cutting & embossing stencil bloemen. Na het stansen heb ik ze wat opgebold en er een zelfklevende parel ingeplakt, wit-parelmoer.




















-stempel van Magnolia ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden
-scrappapier uit het 6x6 blokje Sweet Owl van First Edition
-cardstock van Papermania
-Nestabilities Standard Circle Large en Scalloped Circle Large
-Martha Stewart randpons Doily Lace
-Marianne Design clearstampset CS0853 teksten rond
-Joy! cutting & embossing stencil bloemen
-zelfklevende parels wit-parelmoer
-satijnen strikje blauw

Ik wens jullie een fijne dag!

xxx Anne-Marije

11 opmerkingen:

  1. wat een superlief en schattig kaartje. Daar zal onze Lins zeker blij mee zijn. Ook vanaf hier van harte proficiat en nog vele jaren. Dikke knuffel Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd, Lins! Je hebt een prachtige kaart van Anne-Marije gekregen. Ik vind de lay-out ook eg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie kaart voor haar gemaakt.
    GEFELICITEERD, Lins met je verjaardag. een gezellige dag toegwenst.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart!
    Nog gefeliciteerd met je verjaardag Lins!

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou Anne-Marije je kaartje is schitterend ingekleurd en afgewerkt. Lins van harte gefeliciteerd , en het DT team gefeliciteerd met jullie maatje.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. GEFELICITEERD Lins met je verjaardag en Anne-Marije heeft een toppie kaart voor je gemaakt.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi lins
    Van harte gefeliciteerd en nog een fijne dag maar die zal zeker wel begonnen zijn met deze vreselijk lieve en mooie kaart
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je een prachtkaart gemaakt!!! Daar zal onze Lins zeker blij mee zijn! Mooi gedaan met dat blauw.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi lieve allemaal,

    en of ik er blij mee ben, ik voel me enorm verwend door dit mooie kaartje en alle lieve wensen die ik van jullie mocht ontvangen. Wat kan het leven mooi zijn!

    Lins xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatje zeg, dit kaartje voor Lins.
    En nog gefeliciteerd!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen